قیمت خودروهای داخلی و خارجی (۱۷ مرداد)

قیمت خودروهای داخلی و خارجی (۱۷ مرداد)
علی ناصری
3 سال پیش
532 بازدید
0 0
امروز ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ قیمت بیشتر خودروها با ثبات نسبی همراه بود.

به گزارش بازار خودرو و طبق معاملات انجام شده در روز یکشنبه مورخ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰، قیمت خودروهای داخلی و خارجی با ثبات نسبی همراه بود.

طبق آخرین آمار رسیده در بین خودروهای ایران خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۵ و SD با افزایش ۲ تا ۳ میلیون تومانی همراه شدند. پژو ۴۰۵ دوگانه و پژو پارس سال هم با افزایش یک میلیونی امروز را به پایان رساندند. در گروه دنا نیز دنا معمولی مدل ۱۴۰۰ با افزایش ۳ میلیونی با قیمت ۳۰۸ میلیونی از سوی فروشندگان عرضه شد. دنا پلاس توربو اتومات در مدل ۱۴۰۰ نیز با کاهش ۲ میلیونی با قیمت ۴۶۰ میلیون خرید و فروش شد‌‌.

در گروه خودروهای سایپا نیز شاهد افزایش ۱ تا ۲ میلیون تومانی در انواع مدل های تیبا ۲ و ساینا بودیم.

اما خودروی تازه وارد و گل سر سبد سایپا یعنی شاهین دنده ای باز هم با کاهش قیمت ۳ میلیون تومانی با قیمت ۳۶۷ میلیون معامله شد.

اما بیشترین افزایش قیمت امروز مربوط به خودروهای مونتاژی و چینی بازار بود. به این ترتیب که فیدلیتی بهمن خودرو با افزایش ۱۵ میلیون تومانی، مزدا ۳ بهمن خودرو با افزایش ۵ میلیون تومانی و چری آریزو ۶ و هایما S7 پلاس با افزایش ۵ میلیونی سردمداران گرانی بودند.

در بازار خودروهای وارداتی نیز شاهد ثبات نسبی بودیم و در اندک نوسانات قیمتی این بازار راکد خودروهایی مانند رنو کولئوس و کیا اپتیما هیبرید و هیوندای توسان ( ix35 ) با افزایش قیمت ۱۰ تا ۳۰ میلیون تومانی مواجه شدند.

برای مشاهده کامل قیمت خودروهای داخلی و خارجی به بخش  قیمت روز خودرو مراجعه کنید.


بیشتر بخوانید:

نوسان قیمت خودروهای داخلی و خارجی (۱۶ مرداد)
بهمن خودرو صدرنشین حباب قیمتی بازار


منبع: بازار خودرو
ارسال توییت
0