نوسان قیمت خودروهای داخلی و خارجی (۱۶ مرداد)

نوسان قیمت خودروهای داخلی و خارجی (۱۶ مرداد)
علی ناصری
3 سال پیش
441 بازدید
0 0
امروز ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ قیمت خودروهای داخلی و خارجی همچنان در مسیر صعود قرار دارد.

به گزارش بازار خودرو و طبق معاملات انجام شده در روز شنبه مورخ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ و علی رغم عقب گرد قیمت دلار، قیمت خودروهای داخلی و خارجی با افزایش نسبی روبرو شد.

طبق آخرین آمار رسیده خودروهای پرطرفدار ایران خودرو با رشد نسبی ۱ تا ۳ میلیون تومانی مواجه شدند. در گروه سمند خودروهای پرتقاضای سمند ef7 معمولی و دوگانه سوز با رشد دو میلیون تومانی با قیمت ۲۶۵ و ۲۷۷ میلیون تومان خرید و فروش شد.

در گروه پژو، خانواده ۲۰۷ با رشد قیمت ۲ تا ۳ میلیون تومانی مواجه شدند. به این ترتیب که پژو ۲۰۷ دنده ای پانوراما با مدل ۱۴۰۰ با قیمت ۲۴۵ میلیون و ۲۰۷ اتومات ۱۴۰۰ با قیمت ۳۹۲ میلیون تومان معامله شدند.

دنا پلاس دنده ای توربو نیز با افزایش ۲ میلیونی ۴۰۵ میلیون تومان قیمت خورد.

در گروه خودروهای سایپا نیز شاهد افزایش ۱ تا ۲ میلیون تومانی در انواع مدل های پراید و تیبا و کوئیک بودیم.

اما خودروی تازه وارد و گل سر سبد سایپا یعنی شاهین دنده ای با کاهش ۵ میلیون تومانی با قیمت ۳۷۰ میلیون از سوی فروشندگان عرضه شد.

اما بیشترین افزایش قیمت امروز مربوط به خودروهای مونتاژی و چینی بازار بود. به این ترتیب که سوزوکی گرند ویتارا با مدل ۹۸ با افزایش ۳۰ میلیونی، مزدا ۳ بهمن خودرو با افزایش ۱۵ میلیون تومانی و سراتو سایپایی با افزایش ۱۰ میلیون تومانی و جک S5 و های ما S7 با افزایش ۵ میلیونی سردمداران گرانی بودند.

در بازار خودروهای وارداتی نیز شاهد ثبات نسبی بودیم و در اندک نوسانات قیمتی این بازار راکد خودروهایی مانند سوناتای هیبرید تیپ یک، هیوندای النترا، مینی کوپر S ، میتسوبیشی اوتلندر و مدلهای مختلف لکسوس با افزایش قیمت ۲۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی مواجه شدند.

برای مشاهده کامل قیمت خودروهای داخلی و خارجی به بخش قیمت بازار خودرو مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:

نوسان قیمت خودروهای داخلی و خارجی (14 مرداد)
خودروسازان به دنبال حذف محدودیت‌های فروش


منبع: بازار خودرو
ارسال توییت
0