بهمن خودرو صدرنشین حباب قیمتی بازار

بهمن خودرو صدرنشین حباب قیمتی بازار
علی ناصری
3 سال پیش
670 بازدید
0 0
فیدلیتی و دیگنیتی دو پرچمدار جدید بهمن هستند که علی رغم مدت زمان کمی که از عرضه آن‌ها گذشته است، حباب قیمتی عجیبی را تجربه کرده اند.

به گزارش بازارخودرو، فیدلیتی بهمن خودرو که دو مرحله از آن پیش فروش شده است، جز خودروهایی است که حباب قیمتی عجیبی در بازار دارد. با توجه به طراحی زیبا و آپشن های مناسب، این خودرو در بازار کشور از بدو ورود توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. فیدلیتی در دو تیپ ۵ نفره و هفت نفره به ترتیب با قیمت ۶۵۵ و ۶۷۷ میلیون تومان توسط گروه بهمن به بازار عرضه شده است. هرچند این کراس اوور یکی از دو محصول جدید گروه بهمن محسوب می‌شود، اما از بدو ورود به بازار جنجال‌های قیمتی فراوانی را به پا کرده‌ است.

فیدلیتی هفت نفره در ۲۸ تیرماه سال جاری در بازار آزاد ۸۸۰ میلیون تومان قیمت داشت اما امروز، قیمت اعلامی آن با افزایش قابل توجه به 935 میلیون تومان رسیده است. این در حالی است که فیدلیتی با نسخه ۵ نفره در ۲۸ تیرماه سال جاری قیمتی در حدود ۸۵۰ میلیون تومان در بازار آزاد داشت، اما اکنون قیمت این کراس اوور مونتاژی 930 میلیون تومان است. البته این پایان کار نیست و سیر صعودی قیمت این محصول در بازار همچنان ادامه دارد.

دیگنیتی دیگر محصول جدید بهمن است که همچون فیدلیتی حباب قیمت زیادی را تجربه کرده است. این خودرو توسط بهمن خودرو با قیمت 750 میلیون تومان به بازار عرضه شده است، اما با حباب 250 میلیون تومانی، قیمت آن در بازار آزاد یک میلیارد تومان است.

مزدا 3 که تولید نسخه‌های اندک آن نیز به صورت کامل متوقف شد، از دیگر خودروهای گروه بهمن است که با افزایش قابل توجه قیمت مواجه شده است. این خودرو در یک ماه گذشته بیش از 100 میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرده و حالا به 985 میلیون تومان رسیده و بعید نیست خیلی زود به جمع خودروهای میلیاردی بپیوندد.

دو وانت دیگر گروه بهمن نیز از افزایش قیمت شدید در امان نبوده‌اند. قیمت وانت های مزدا تک کابین و دو کابین به ترتیب با 260 و 280 میلیون تومان در بازار ثبت شده است. قیمت هایی که نشان از افزایش 40 الی 50 میلیون تومانی آن‌ها در یک ماه گذشته دارد.

بیشتر بخوانید:

آغاز پیش فروش جدید سایپا بدون قرعه کشی

رفع مشکل ایران خودرو برای افزایش فروش



منبع: بازار خودرو
ارسال توییت
0