پیش بینی وضعیت قیمت خودرو تا پایان سال

پیش بینی وضعیت قیمت خودرو تا پایان سال
علی ناصری
3 سال پیش
1,110 بازدید
0 0
قیمت خودرو تا پایان سال با توجه به اینکه نوسانات ارزی کاهش یافته است، افزایشی نخواهد بود.
به گزارش بازارخودرو، رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان اتومبیل گفت: با افزایش عرضه خودرو توسط خودروسازان، قیمت ها در بازار کاهش پیدا کرده است.

سعید موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان اتومبیل با اشاره به آخرین وضعیت بازار خودرو، گفت: بازار چند روزی است که روند آرامی را پشت سر می‌گذارد. بعد از صحبت‌های رئیس شورای رقابت جو روانی منفی در بازار خودرو ایجاد شد، اما اثر آن تنها ۲ روز در بازار حاکم بود و در آن برهه از زمان شاهد افزایش ۱۰ میلیونی قیمت خودرو بودیم.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان اتومبیل ادامه داد:در حال حاضر آرامش به بازار خودرو برگشته و قیمت‌ها همانند قبل از صحبت‌های رئیس شورای رقابت شده است. 

وی در خصوص پیش بینی قیمت خودرو تا پایان سال، تشریح کرد: با توجه به اینکه نوسانات ارزی کاهش یافته است، قیمت خودرو تا پایان سال افزایش نخواهد یافت. این نوسانات تا پایان سال جزئی است.

او گفت: از طرفی خودروسازان محصولات خود را به بازار عرضه کرده اند و این عرضه باعث کاهش قیمت خودرو در بازار شده است. هر ۲ خودروساز معوقات خودرو را تحویل داده اند و این روند اثرات بسیار مثبتی در بازار خودرو گذاشته است. عرضه هر چقدر بیشتر شود، قیمت خودرو روند نزولی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

منبع: بازار خودرو
ارسال توییت
0