هیوندای i20 N Line مدل ۲۰۲۱ رونمایی شد/ ویدیو

علی ناصری
3 سال پیش
443 بازدید
0 0
ویدیو معرفی و رونمایی از i20 N Line که جدیدترین محصول کمپانی هیوندای می باشد، را برای شما آماده کرده ایم.
“i20” فیس لیفت جدیدترین عضو خانواده N لاین «هیوندای» خواهد بود.

شرکت هیوندای به تازگی از نسخه «N لاین i20» با تغییرات ظاهری جذاب رونمایی کرده است. طرف‌داران هیوندای به خوبی با نشان های “N” و N Line هیوندای آشنایی دارند. بخش N تنها در طراحی و عرضه خودروهای قدرتی و تغییرات فنی ایفای نقش می کند، در حالی که، وظیفه تغییرات ظاهری و جذاب تر کردن خودروها بر عهده بخش N لاین هیوندای است.

در قسمت جلوی هیوندای i20 ان لاین، فرم جدید سپر را شاهد هستیم که یک جلوپنجره شش گوش تیره را در خود جای داده است. این جلوپنجره مشبک با الهام از الگوی پرچم خط پایان مسابقات اتومبیل‌رانی طراحی شده است. تغییرات ظاهری از نمای کناری با رینگ های ۱۷ اینچی آلومینیومی دورنگ ادامه می یابد.

 در نمای عقب نیز تغییرات قابل توجهی صورت گرفته که شامل فرم متفاوت سپر، خروجی اگزوز دوگانه کرومی و چراغ های مه‌شکن یکپارچه با دیفیوزر عقب می شوند. خریداران می توانند رنگ های مشکی، سفید، خاکستری و برنزی را سفارش دهند. در صورت سفارش خودرو با بدنه سفیدرنگ، امکان سفارش سقف تیره نیز به وجود می آید.

تغییرات ظاهری در هیوندای i20 فیس لیفت ان لاین تنها به قسمت بدنه محدود نشده و در کابین خودرو نیز تغییرات متعددی دیده می شود. از جمله این تغییرات می توان به صندلی های اسپرت جدید با نشان N و دوخت قرمزرنگ اشاره کرد. فرمان مخصوص N، سردنده با پوشش چرمی و پدال های استیل از دیگر نکات جذاب کابین هیوندای i20 ان لاین هستند. همانند سایر محصولات جدید هیوندای، مدل مذکور نیز از سیستم بلولینک بهره می برد که ویژگی هایی همچون Hyundai Live Services را در خود جای داده است.

همان گونه که در ابتدای متن ذکر شد، خودروهای سری N Line هیوندای تنها از نظر ظاهری به روزرسانی می شوند. بنابراین پیشرانه ۱ لیتری ۳ سیلندر توربوشارژ i20 بدون تغییر باقی مانده است. این پیشرانه که ۱۱۸ اسب بخار قدرت تولید می کند، با جعبه دنده های خودکار و iMT دستی قابل سفارش است. همچنین امکان سفارش نسخه هیبریدی با سیستم ۴۸ ولتی نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید:
منبع: بازار خودرو
ارسال توییت
0