کی ام سی K7 همان جک X7 است که با برخی تغییرات فنی و ظاهری به ایران آمده و کرمان موتور برنامه دارد تا این کراس اوور را با نشان اختصاصی خود به بازار بفرستد. جک X7 نمونه به روز شده جک S7 به حساب می آید و گویا به خاطر همین مسئله، بحث عرضه X7 به جای S7 مطرح شده است.
زیر کاپوت جک X7 یا همان KMC K7 موتور ۱٫۵ لیتری توربو پاشش مستقیم را داریم که توان تولید ۱۷۴ اسب بخار قدرت و ۲۵۱ نیوتن متر گشتاور را دارد. نیرو از این پیشرانه توسط جعبه دنده ۶ دنده دوکلاچه به چرخ ها ی جلو منتقل می شود. برخی نمونه های این کراس اوور نیز با پیشرانه دو لیتری توربو هم تولید شده اند و در برخی بازارهای هدف جک دیده می شوند.
کی ام سی K7 در بحث امکانات رفاهی و ایمنی به شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سقف پانارومیک، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، استارت دکمه ای، صندلی های برقی جلو، گرمکن و سردکن صندلی های جلو، ترمز پارک برقی، کنترل حرکت در سراشیبی، رادار نقطه کور، رادار خطی، کروز کنترل هوشمند، نمایشگر لمسی، جلو آمپر دیجیتال، سنسور نور و باران، تهویه اتوماتیک و… مجهز است.
هنوز به صورت رسمی کرمان موتور اعلام نکرده است که چه زمانی جک X7 یا همان KMC K7 را به بازار عرضه می کند. اما برخی منابع آگاه می گویند که تا پایان سال جاری، تولید این کراس اوور لوکس چینی در خط تولید کرمان موتور آغاز می شود و در اصل، عرضه K7 پس از ورود جک T8 یا همان KMC T8 در بازار خواهد بود.
بیشتر بخوانید: