نگاه نزدیک به اس دبیلو ام G01f سیف خودرو/ ویدیو

علی ناصری
3 سال پیش
1,745 بازدید
0 0
ویدیو معرفی و بررسی کراس اوور اس دبیلو ام G01f سیف خودرو را برای شما آماده کرده ایم.
 
بعد از آنکه سیف خودرو در تحویل بیسو T5 بدلیل تحریم ها، ناکام شد، به سراغ شرکت SWM رفت و توانست خط تولید کراس اور جدیدش با نام اس دبلیو G01f را به ایران بیاورد. 

در اواسط زمستان 98 نیز سیف خودرو، حواله های بیسو T5 را با اس دبیلو ام جایگزین و حتی قیمت دعوتنامه ای آنرا برای حواله های تکمیل وجه شده نیز اعلام کرد. سرانجام در 16 اردیبهشت 99 نیز تحویل اولین سری اس دبیلو ام های پلاک شده، به تعداد محدود آغاز شد. 

کراس اوور SWM G01 در نسخه F که ظاهری اسپرت تر دارد نیز معرفی شده است. این خودرو در بحث امکانات رفاهی و ایمنی به سقف پانورامیک، تریم داخلی چرم، شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، گرمکن و سردکن صندلی‌ های جلو، استارت دکمه‌ ای، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور باد لاستیک، سنسور نور، چراغ روشنایی روز، چرخش چراغ در پیچ ها، سیستم کنترل پایداری، ترمز پارک برقی، کروز کنترل، شارژ بی سیم تلفن همراه، نمایشگر لمسی و… مجهز است.

حال بر اساس اطلاعات رسمی و شواهد موجود، سیف خودرو و SWM در گام نخست کراس اوور G01 F را برای عرضه به بازار ایران انتخاب کرده اند و نمونه های اولیه این محصول را جهت انجام آزمایش های فنی و اخذ مجوزهای لازم به کشور آورده اند. البته که بر اساس اطلاعات فعلی، معلوم نیست سیف خودرو چه سطح از امکانات را برای این کراس اوور چینی-ایتالیایی در نظر گرفته است.


بیشتر بخوانید:
 
منبع: بازار خودرو
ارسال توییت
0