قیمت خودروهای داخلی و خارجی (۲۱ مرداد)

قیمت خودروهای داخلی و خارجی (۲۱ مرداد)
علی ناصری
3 سال پیش
559 بازدید
0 0
امروز ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ قیمت بیشتر خودروهای داخلی و خارجی افزایشی گزارش می شود.

به گزارش بازار خودرو و براساس معاملات انجام شده در روز پنجشنبه مورخ ۲۱ مرداد ۱۴۰۰، روند افزایش قیمت خودروهای داخلی و خارجی که از دیروز و متاثر از ورود دلار به کانال ۲۶ هزار تومان سرعت بیشتری به خود گرفته بود امروز نیز ادامه یافت.

در بین خودروهای خارجی که با افزایش قیمت روبرو شدند می توان به مدلهای مختلف سوناتا و اپتیما اشاره کرد. اما افزایش قیمت پنجاه میلیون تومانی سانگ یانگ رکستون و رنو کولئوس بیشتر به چشم آمد.

هر چند که رکورد بیشترین افزایش قیمت امروز مربوط به برند آلمانی بنز بود که بنز E250 و بنز E200 چهار کلید هر کدام صد میلیون تومان گران شدند.

خودروهای مونتاژی داخلی هم طبق روال با افزایش قیمت همراه بودند و خودروهایی مانند سوزوکی گرند ویتارا و مزدا ۳ و دیگنیتی با افزایش ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومانی همراه شدند.

در بین خودروهای داخلی تقریبا تمام خودروها افزایش ۲ تا ۱۰ میلیون تومانی را تجربه کردند که عبور پراید ۱۱۱ از قیمت ۱۴۵ میلیونی و رسیدن پژو پارس TU5 به رکورد ۳۰۰ میلیونی یا پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای با قیمت نجومی ۳۵۰ میلیونی به تنهایی می تواند گویای افزایش بی رویه و بی منطق قیمت ها در بازار باشد.

برای مشاهده کامل قیمت خودروهای داخلی و خارجی به بخش  قیمت روز خودرو مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:

سود هنگفت و باورنکردنی سایپا از تولید وانت پراید!
قیمت خودروهای داخلی و خارجی (۲۰ مرداد)


منبع: بازارخودرو
ارسال توییت
0