قیمت خودروهای داخلی و خارجی (۲۰ مرداد)

قیمت خودروهای داخلی و خارجی (۲۰ مرداد)
علی ناصری
3 سال پیش
559 بازدید
0 0
امروز ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ قیمت بیشتر خودروهای خارجی همراه با ورود قیمت دلار به کانال جدید، با افزایش چشمگیری روبرو شد.

به گزارش بازار خودرو و براساس معاملات انجام شده در روز چهارشنبه مورخ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰، قیمت خودروهای خارجی متاثر از ورود دلار به کانال ۲۶ هزار تومان با افزایش چشمگیری مواجه شد.

بازار خودروهای وارداتی امروز دستخوش تغییرات بسیاری شد و تقریبا تمام خودروهای صفر کیلومتر بازار دستخوش تغییر قیمت آن هم از نوع افزایشی شدند.

در این بین خودروهایی مانند رنو تالیسمان، کیا اپتیما، نیسان جوک اسپورت، میتسوبیشی اوتلندر، هیوندای سوناتا، سوزوکی گرند ویتارا و.... با افزایش ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومانی و خودروهای لوکس تر مانند بی ام و X4، انواع لکسوس، بی ام و سری ۵ و سری ۷ و انواع بنز E کلاس و حتی خودروهای معمولی تر مانند مدلهای مختلف تویوتا CHR و تویوتا راو4 و هیوندای سانتافه با افزایش قیمت ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومانی همراه شدند.

در بین خودروهای داخلی قیمت انواع پژو ۲۰۷ دنده ای و پژو slx و انواع سمند و دنا با افزایش ۲ تا ۳ میلیونی همراه بود.

در میان خودروهای سایپا و پارس خودرو نیز شاهد افزایش ۲ تا ۵ میلیون تومانی تیبا ۲ پلاس، انواع ساندرو و تندر ۹۰، و مدلهای مختلف برلیانس بودیم.

در بین خودروهای مونتاژی و چینی بازار هم مانند روزهای گذشته، همچنان فیدلیتی و دیگنیتی و مزدا ۳ از بهمن خودرو با حدود ۲۰ میلیون افزایش قیمت سردمداران گرانی بودند. هرچند بیشتر خودروهای چینی مونتاژ داخل نیز شاهد افزایش قیمت ۵ تا ۱۰ میلیون تومانی بودند.

برای مشاهده کامل قیمت خودروهای داخلی و خارجی به بخش  قیمت روز خودرو مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:

وضعیت قیمت خودرو در هفته‌های آینده چه می‌شود؟

ایمن ترین خودروی بازار ایران را بشناسید



منبع: بازار خودرو
ارسال توییت
0