فروش فوری KMC K7 کرمان موتور با قیمت میلیاردی آغاز شد

فروش فوری KMC K7 کرمان موتور با قیمت میلیاردی آغاز شد
علی ناصری
3 سال پیش
1,312 بازدید
0 0
کرمان موتور KMC K7 را ۹۵۰ میلیون تومان قیمت گذاری کرده و با برنامه فروش فوری قصد دارد به متقاضیان تحویل دهد.

به گزارش بازارخودرو، شرکت کرمان موتور برنامه دارد تا به مدت ۴ روز فروش فوری KMC K7 را با قیمت قطعی آغاز کند.

کرمان موتور KMC K7 را ۹۵۰ میلیون تومان قیمت گذاری کرده و می خواهد تا طی ۴۵ روز کاری این کراس اوور جدید را به بازار عرضه کند. بر اساس بخشنامه فروش فوری KMC K7، این خودرو با رنگ سفید و مشکی به دست مشتریان می رسد و همچنین مدل آن ۱۴۰۰ درج خواهد شد.

KMC K7 نمونه سفارشی JAC X7 برای بازار ایران است که طی قرارداد مهندسی میان جک و کرمان موتور، پا به خط تولید این خودروساز ایرانی گذاشته است.

KMC K7 به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو مجهز است و ۱۷۴ اسب بخار را با گشتاور ۲۵۱ نیوتن متر را تولید می کند. همچنین توان این پیشرانه توسط جعبه دنده شش سرعته دوکلاچه به چرخ های جلو منتقل می شود. فضای بار کی ام سی K7 در حالت استاندارد ۹۶۰ لیتر است و به همین دلیل در جایگاه کراس اوورهای جادار قرار می گیرد. همچنین مصرف سوخت ترکیبی این کراس اوور مونتاژی کمتر از ۸ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر است.

کراس اوور جدید کرمان موتور که KMC K7 نام دارد به امکاناتی نظیر شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سنسور نور، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سقف پانوراما، ترمز پارک برقی، استارت دکمه ای، قابلیت روشن شدن خودرو با ریموت، تهویه اتوماتیک، کروز کنترل، جلو آمپر دیجیتال، درِ صندوق برقی، تریم داخلی چرم، گرمکن و سردکن صندلی های جلو، صندلی برقی راننده، نمایشگر لمسی، دوربین ۳۶۰ درجه و… مجهز است.

بیشتر بخوانید:

منبع: بازار خودرو
ارسال توییت
0