آغاز فروش فوری و اقساطی جک J4

آغاز فروش فوری و اقساطی جک J4
علی ناصری
3 سال پیش
1,626 بازدید
0 0
کرمان موتور فروش فوری و اقساطی جک J4 را با قیمت قطعی آغاز کرده است.
به گزارش بازارخودرو، به تازگی شرکت کرمان موتور فروش فوری و اقساطی جک J4 را با قیمت قطعی آغاز کرده است. این خودرو یک سدان کلاس B پلاس به حساب می آید و در رده محصولات اقتصادی کرمان موتور قرار دارد.

در شرایط فروش جک J4 قیمت این خودرو ۳۳۵ میلیون تومان اعلام شده است. همچنین تحویل خودروها طی ۴۵ روز کاری انجام می شود و خودروها با مدل ۱۴۰۰ به دست مشتریان می رسد.



همچنین بازپرداخت یک ساله فروش اقساطی جک J4 بدون بهره است و به پیش پرداخت ۱۸۰ میلیون تومان نیاز دارد. در طرح فروش و دوساله جک J4 بهره ۱۰ درصد درنظر گرفته شده و در شرایط بازپرداخت سه ساله، بهره ۱۵ درصد خواهد بود. با توجه به بخشنامه فروش جک J4، امکان خرید و ثبت نام تا ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ وجود دارد. این شرکت در کنار شرایط فروش اعلام شده برای این سدان اقتصادی، فروش نقدی و فوری KMC K7 را با قیمت ۹۵۰ میلیون تومان آغاز کرده است. در طرح فروش KMC K7 که همان نسخه ایرانی جک X7 است، پرداخت ودیعه به صورت یک مرحله ای بوده و خودروها با مدل ۱۴۰۰ به دست مشتریان می رسد. همچنین رنگ این کراس اوور لوکس چینی در این طرح فروش، سفید و مشکی خواهد بود.

جک J4 به پیشرانه ۱٫۵ لیتری تنفس طبیعی مجهز است که ۱۰۳ اسب بخار را با گشتاور ۱۴۶ نیوتن متر تولید می کند. فرمان این خودرو از نوع کمکی برقی EPS است و جعبه دنده اتوماتیک CVT توان پیشرانه را به چرخ های جلوی جک J4 می رساند. تریم داخلی چرم مصنوعی، تهویه دستی، کامپیوتر سفر، ترمز ABS، EBD ، سنسور باد لاستیک، کروز کنترل، شیشه ها و آینه های برقی، سنسور نور و… از جمله امکانات این سدان اقتصادی چینی است.

بیشتر بخوانید:

منبع: بازار خودرو
ارسال توییت
0