آغاز فروش JMC S350 ریگان خودرو با قیمت میلیاردی!

آغاز فروش JMC S350 ریگان خودرو با قیمت میلیاردی!
علی ناصری
3 سال پیش
1,019 بازدید
0 0
فروش جِی اِم سی S350 توسط ریگان خودرو آغاز شده و قیمت آن یک میلیارد و ۴۰ میلیون تومان اعلام شده است.
به گزارش بازارخودرو، شرکت خودروسازی «ریگان خودرو» چند وقتی است که تولید JMC S350 را در خط تولید خود آغاز نموده است. حال این شرکت فروش این شاسی بلند را به صورت محدود و درون سازمانی آغاز کرده است.

در حال حاضر جِی اِم سی S350 تک دیفرانسیل توسط ریگان خودرو به فروش می رسد و قیمت آن یک میلیارد و ۴۰ میلیون تومان اعلام شده است. فروش این شاسی بلند چینی و مونتاژی به صورت نقدی و تحویل فوری بوده و فعلا امکان خرید برای کارکنان این گروه خودروسازی است.

اعلام شرایط فروش JMC S350 توسط ریگان خودرو باعث شده تا بخش قابل توجهی از مشتریان «کوپا T210» نارضایتی خود را به رسانه ها اعلام کنند و از عدم تخصیص S350 به تعهدات T210 ناراحت باشند. در حال حاضر شرکت ریگان خودرو با تعهدات باقی مانده کوپا T210 دست و پنجه نرم می کند و هر از چندگاهی حواله داران این کراس اوور چینی اعتراض ها و تجمع خود را در مقابل دفتر مرکزی شرکت و دستگاه های نظارتی به نمایش می گذارند.

با توجه به فروش محدود JMC S350، مشخص است که این خودرو مجوزهای لازم برای عرضه را دریافت کرده و بدیهی است که نهادهای نظارتی باید برای کسب رضایت مشتریان کوپا، وارد عمل شوند و بر فرایند تحویل S350 نظارت داشته باشند.

جی ام سی S350 یک شاسی بلند چینی است که فعلا در نسخه تک دیفرانسیل عقب عرضه می شود. شهرت این خودرو در بازار چین و برخی کشورها به خاطر حضور نمونه های دو دیفرانسیل و آفرودی است. اما می بینیم که فعلا ریگان خودرو تولید نسخه تک دیفرانسیل را شروع کرده است. S350 به پیشرانه دو لیتری توربو ۲۰۵ اسب بخار با گشتاور ۳۲۵ نیوتن متر مجهز است و جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک توان تولیدی را به چرخ های عقب می رساند. 

دو کیسه هوا، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، ABS، EBD، BA، سامانه کنترل پایداری الکتریکی و پیشگیری از هرزگردی، تریم داخلی چرم، استارت دکمه ای، سنسور نور، چراغ روشنایی روز، فرمان کمکی برقی، سنسور پارک جلو و عقب، آینه های تاشو برقی، دوربین عقب، نمایشگر لمسی ۸ اینچی، کروز کنترل، تهویه اتوماتیک، رینگ آلومینیومی، بلوتوث، صندلی برقی راننده، کامپیوتر سفر، رهیاب ماهواره ای، آینه حساس به نور، سنسور باد لاستیک، تنظیم حالت رانندگی و… از جمله امکانات JMC S350 است.

بیشتر بخوانید:
 
منبع: بازار خودرو
ارسال توییت
0