تیگو 8 پرو در تهران رویت شد؛ عرض اندام لوکس ترین شاسی بلند چری

تیگو 8 پرو در تهران رویت شد؛ عرض اندام لوکس ترین شاسی بلند چری
علی ناصری
3 سال پیش
3,150 بازدید
0 0
تیگو 8 پرو که اکنون به عنوان شاسی بلند لوکس و لاکچری چری شناخته می شود، با پلاک گذر موقت در تهران رویت شد.

به گزارش بازارخودرو و به نقل از جیب نیوز، "تیگو ۸پرو"لوکس ترین محصول مدیران خودرو که بناست تا در آینده نزدیک توسط این شرکت مونتاژ و روانه بازار خودروی کشور شود، در تهران رویت شد.

این خودرو از نظر سایز، بزرگترین محصول این کمپانی چینی می باشد و رقبای این خودرو در این سایز در بین سایر خودروهای چینی بازار کشور، می توان از فیدلیتی، هنگ تن X7 و هایما اس 7 را نام برد. با توجه به اینکه معمولا قیمت خودروهای شرکت مدیران خودرو کمی بیشتر از سایر رقبای دربازار هستند می توان حدس زد که تیگو 8 پرو با قیمت بالتری در کارخانه نسبت به سایر رقبا وارد بازار خواهد شد که این موضوع کار را کمی برای این شاسی بلند جدید سخت خواهد کرد.

"تیگو۸ پرو" که اخیرا در بازار چین و بازارهای برزیل، روسیه، آمریکای جنوبی و خاورمیانه به عنوان لوکس ترین محصول شرکت چری معرفی و عرضه شده است یک شاسی بلند لوکس ۷ نفره است که با طول ۴۷۲۲ میلی متر، عرض ۱۸۶۰ میلی متر، ارتفاع ۱۷۴۵ میلی متر و فاصله دو محور ۲۷۱۰ میلی متر می تواند به عنوان یک شاسی بلند میدسایز در کلاس رقابتی هیوندای سانتافه، نیسان ایکس تریل، میتسوبیشی اوت لندر، رنو کلئوس قرار گیرد.

جلوپنجره این خودرو که حالت الماس گونه دارد جلوه خاصی به آن داده و حس یک شاسی بلند به روز را تداعی می کند. در اینکه طراحی ظاهری این خودرو نسبت به آخرین محصول شاسی بلندی که از این کمپانی در ایران عرضه شد یعنی تیگو 7 پیشرفت کرده اصلا شکی نیست ولی با توجه به پیشرفت های چشمگیر خودروسازان چینی در یکی دو سال اخیر، کمتر از این انتظار نمی رود از چری تیگو 8 پرو.

با ورود به داخل تیگو ۸ پرو و مشاهده داشبورد آن، با نمایی کاملاً متفاوت از خودروهای موجود بازار مواجه می‌شوید.

یک داشبورد کاملاً مدرن با دو صفحه نمایش ۱۲٫۳ اینچی مربوط به صفحه ابزار و کنترل است که مجموعاً ۲۴٫۶ اینچ خواهد بود و در نوع خود بی‌نظیر است. در مجموع دارای نمایش دو تکه شناور است که ترکیبی از داشبورد دیجیتال و صفحه چند رسانه‌ای است.

موتور بکار رفته در این خودرو از نوع ۱٫۶ لیتری TGDI (توربو با تزریق سوخت مستقیم) است و از آخرین تکنولوژی های روز بهره می برد این موتور پر قدرت و پر بازده با داشتن قدرت ۱۹۷ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن در متر در ۲۲۰۰ دور در دقیقه توان و شتاب نسبتا خوبی را برای تیگو۸ به همراه می آورد.

شرکت مدیران خودرو ابتدا بنا داشت تا "تیگو ۸ "را به عنوان محصول جدید وارد بازار ایران کند که در ادامه ترجیح داد تا نوع جدید تر و به روزتر این خودرو که "تیگو ۸ پرو" است را روانه بازار ایران کرده که در همین راستا نیز چندین دستگاه از این خودرو هم اکنون وارد ایران شده و در حال اخذ مجوزهای لازم برای تولید در کشور است.

برای مشاهده قیمت محصولات چری در بازار، به قیمت خودرو بازارخودرو سر بزنید.

بیشتر بخوانید:

بحران جدی برای خودروسازان؛ این خودروها خریدار ندارند!

موضع سفت و سخت سازمان استاندارد درباره واردات خودرو


منبع: جیب نیوز
ارسال توییت
0