انتشار تصاویر رسمی شاسی بلند دیگنیتی گروه بهمن

انتشار تصاویر رسمی شاسی بلند دیگنیتی گروه بهمن
علی ناصری
3 سال پیش
2,249 بازدید
0 0
گروه بهمن تصاویر شاسی بلند دیگنیتی را با حضور بازیگر معروف منتشر کرد.
به گزارش بازارخودرو، بالاخره بعد از گذشت چند ماه، زمان آن فرا رسید تا «گروه بهمن» محصول جدید خود را به صورت رسمی معرفی کند و کاتالوگ، تیزر و تصاویر «دیگنیتی پرایم» را بر روی وبسایت خود بارگذاری نماید.

از روز گذشته صفحه مربوط به Dignity در وبسایت گروه بهمن قرار گرفت و از این پس مشتریان می توانند با مراجعه به این بخش، اطلاعات تکمیل تری را در مورد کراس اوور کوپه این خودروساز خصوصی به دست آورند.


البته که گروه بهمن، در معرفی دیگنیتی پرایم هیچ اشاره ای به مشارکت با DFM و DFL نمی کند و بیشتر بحث بومی سازی و تغییرات ایجاد شده که سبب نصب نشان اختصاصی این خودروساز بر روی ix5 شده است را مطرح می نماید.

گروه بهمن در تولید تیزر تبلیغاتی و تهیه آلبوم تصاویر دیگنیتی از حضور «لیلا زارع»، بازیگر سینما و تلویزیون، استفاده کرده و به نوعی سعی نموده تا این بازیگر را به عنوان سفیر تبلیغاتی برند خود معرفی کند.

با توجه به تصاویر موجود بر روی وبسایت گروه بهمن، هیچ نشانی از شریک چینی بر روی خودرو دیده نمی شود و لوگوی اختصاصی دیگنیتی (که به نام گروه بهمن ثبت شده است) در کابین، روی بدنه، رینگ ها و… قابل مشاهده است.

با توجه به کاتالوگ منتشر شده از دیگنیتی، گویا گروه بهمن برنامه دارد تا این کراس اوور مونتاژی را با ۵ تنوع رنگ به بازار عرضه کند. البته که هنوز این خودروساز بخش خصوصی، اطلاعاتی را در مورد شرایط فروش، زمان دقیق عرضه و قیمت نهایی دیگنیتی پرایم اعلام نکرده است.

بیشتر بخوانید:

منبع: بازار خودرو
ارسال توییت
0