اعلام نتیجه استاندارد کیفیت نسخه تارا دنده ای

اعلام نتیجه استاندارد کیفیت نسخه تارا دنده ای
علی ناصری
3 سال پیش
788 بازدید
0 0
اولین نتیجه استاندارد کیفیت نسخه تارا دنده ای ایران خودرو اعلام شد.

به گزارش بازارخودرو و به نقل از ایکوپرس، براساس گزارش منتشر شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، تارا با گیربکس دنده ای ایران خودرو، با سطح چهار ستاره کیفیت وارد جدول ارزشیابی شد. این خودرو که از نظر فنی با سایر محصولات ایران خودرو تفاوت دارد ، دارای موتور TU5 پلاس می باشد و روی پلتفرم پژو 301 تولید شده است.

تارا با گیربکس دستی در نخستین ارزشیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، طبق هدف کیفی تعیین شده از سوی ایران خودرو با چهار ستاره کیفیت وارد جدول کیفی خودروهای داخلی شد. تارا دنده ای هم مثل دنا پلاس توربو دنده توانسته 4 ستاره کیفی را دریافت نماید و ممکن است نسخه اتومانیک این خودرو 5 ستاره کیفی را اخذ نماید.

دستیابی به سطح کیفی پنج ستاره برای محصول تارا اتوماتیک در بدو ورود به جدول ارزشیابی نیز از اهداف پیش روی این خودروساز است.

نظارت کیفی در تمامی فرآیندهای تولید محصولات ایران خودرو به ویژه محصول جدید تارا به صورت مستمر صورت می گیرد و کسب چهار ستاره در بدو ورود به جدول ارزشیابی در شرایط کنونی تحریمی، دستاورد مهمی به شمار می رود.

خودروساز بزرگ کشور،‌ در صدد است تا با استمرار اجرای پروژه‌های ارتقای کیفیت،‌ با قوت بیش‌تر مسیر بی پایان کیفیت را ادامه داده و با حفظ و ارتقای کیفیت در کنار تنوع محصولات، گام های موثری در افزایش رضایتمندی مشتریان بردارد.

بیشتر بخوانید:

پایان دوره 8 ساله شیوا در شورای رقابت

قیمت خودروهای داخلی در آستانه تغییرات بزرگ


منبع: ایکوپرس
ارسال توییت
0