JMC S350 خودرو جدید چینی از چه امکاناتی بهره‌مند است؟

JMC S350 خودرو جدید چینی از چه امکاناتی بهره‌مند است؟
علی ناصری
3 سال پیش
1,155 بازدید
0 0
JMC S350 خودرو جدید چینی از آپشن ها و امکانات فوق العاده ای بهره‌مند است. اخیرا قیمت این خودرو مشخص شده است. همراه ما باشید.
شرکت خودروسازی ریگان خودرو تولید خودرو جدیدش یعنی تولید JMC S350  را آغاز کرده است.
در حال حاضر ریگان خودرو به فروش جِی اِم سی S350 تک دیفرانسیل می‌پردازد و قیمت آن یک میلیارد و ۴۰ میلیون تومان اعلام شده است.
لازم است بدانید که فروش این شاسی بلند چینی و مونتاژی به صورت نقدی و تحویل فوری است. اگرچه ابتدا فروش سازمانی انجام می‌شود. اما همین موضوع نشان دهنده این است که برای آغاز فروش عمومی این خودرو در آینده‌ای نه چندان دور در بازار خودرو می‌توان امیدوار بود.
هر از چندگاهی حواله داران این کراس اوور چینی در مقابل دفتر مرکزی شرکت و دستگاه‌های نظارتی اعتراض می‌کنند و با تجمع خود ناراحتی خود را اعلام می‌دارند و این شرکت با تعهدات باقی مانده کوپا T210  دست و پنجه نرم می‌کند.
هرچند  JMC S350 با فروش محدود عرضه می‌شود اما باید بدانید که این خودرو مجوزهای لازم برای عرضه را دریافت کرده است. هرچند نهادهای نظارتی باید برای کسب رضایت مشتریان کوپا اقدامات لازم را انجام دهند و بر فرایند تحویل S350 نظارت داشته باشند.
همان طور که می‌دانید جی ام سی S350 یک شاسی بلند چینی است. این خودرو در نسخه تک دیفرانسیل عقب عرضه می‌شود. در حقیقت دلیل شهرت این خودرو در بازار چین و برخی کشورها به خاطر حضور نمونه‌های دو دیفرانسیل و آفرودی آن است.
JMC S350

بررسی ویژگی های فنی خودرو  JMC S350

در حال حاضر ریگان خودرو به تولید نسخه تک دیفرانسیل مشغول است. JMC S350  به پیشرانه دو لیتری توربو ۲۰۵ اسب بخار با گشتاور ۳۲۵ نیوتن متر مجهز است. جالب است بدانید که جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک توان تولیدی را به چرخ‌های عقب می‌رساند. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو را  می‌توان  8.9  لیتر در هر صد کیلومتر برآورد کرد. باک سوخت این خودرو چینی 70 لیتر گنجایش دارد و با استاندارد یورو 5 می‌سوزاند. سیستم تعلیق خودرو JMC S350  در جلو مستقل بازو جناغی دوبل و در عقب اتصال پنج گانه به همراه فنر لول و کمک فنر است. ضمنا در هر چهار چرخ به سیستم دیسکی مجهز شده است.
JMC S350  جز خودروهای کوچک نیست و آن را می توان در زمره کراس اوورهای نسبتاً بزرگ قرار داد. این خودرو با وزن 2530 کیلوگرم وزن و ابعاد 4798 میلیمتر طول، 1895 میلیمتر عرض و 1852 میلیمتر ارتفاع که به صورت هفت نفره به بازار خودرو ایران وارد خواهد شد.
خودرو JMC S350 در بحث امکانات و آپشن‌های رفاهی سرآمد است و امکانات به کار رفته در این خودرو در حد محصولات روز دنیا است و از لحاظ امکانات و آپشن‌های رفاهی حرفی برای گفتن دارد.

امکانات و آپشن‌های JMC S350

از جمله امکانات JMC S350 می‌توانیم به ترمزهای دیسکی جلو و عقب، ABS، EBD، BA، چراغ روشنایی روز و سامانه کنترل پایداری الکتریکی و پیشگیری از هرزگردی، دو کیسه هوا، دوربین عقب و تریم داخلی چرم، استارت دکمه‌ای، سنسور نور، فرمان کمکی برقی، سنسور پارک جلو و عقب، آینه‌های تاشو برقی، نمایشگر لمسی ۸ اینچی، کروز کنترل، تهویه اتوماتیک، رینگ آلومینیومی، بلوتوث، صندلی برقی راننده، کامپیوتر سفر، رهیاب ماهواره‌ای، آینه حساس به نور، سنسور باد لاستیک، تنظیم حالت رانندگی و… اشاره کنیم. همچنین لازم به ذکر است این خودرو به سیستم شارژ وایرلس موبایل نیز مجهز شده است. این ویژگی تا الان در محصولات میان رده ژاپنی و کره‌ای دیده نشده است.

JMC S350

قیمت خودرو جی ‌ام ‌سی  S350

جی ‌ام ‌سی  S350، بعد از کوپا T210 حالا دومین محصولی است که ریگان‌ خودرو قصد عرضه آن را در بازار خودرو ایران را دارد. لازم است بدانید که نسخه‌های دو دیفرانسیل S350 در بازار چین حداکثر 174 هزار یوآن (یا معادل تقریبی 24 هزار دلار) برآورد شده است. این خودرو چینی با مدل‌هایی مانند هاوال  H6، چانگان CS75 و زوتی  T600  هم قیمت است.
یک میلیارد و چهل میلیون تومان قیمت سازمانی برای فروش فوری JMC S350 اعلام شده است و این خودرو در طی سی روز کاری تحویل داده خواهد شد. طبق این پیش بینی احتمالاً تا قبل از پایان تابستان، شاهد اولین نمونه‌های پلاک شده از جی ام سی S350 در خیابان‌های کشور خواهیم بود.


 
منبع: بازار خودرو
ارسال توییت
0