گزارش سطح کیفیت خودروهای داخلی در مرداد ماه

 گزارش سطح کیفیت خودروهای داخلی در مرداد ماه
علی ناصری
3 سال پیش
466 بازدید
0 0
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارش سطح کیفیت خودروهای داخلی را بر اساس بررسی های تیر ۹۹ منتشر کرد.
به گزارش بازارخودرو، به تازگی شرکت «بازرسی کیفیت و استاندارد ایران» (ISQI) گزارش سطح کیفیت خودروهای داخلی را بر اساس بررسی های تیر ۹۹ منتشر کرده است. با توجه به این گزارش، برخی خودروهای مونتاژی با افت کیفیت و برخی دیگر با رشد کیفیت در جدول دیده می شوند.

آن چه که مشخص است، جدول این دوره ISQI کم رونق تر از ماه های قبل بوده و نام برخی از خودروها در آن دیده نمی شود. همچنین به خاطر افزایش قیمت اتفاق افتاده، برخی رده بندی ها تغییر کرده و جایگاه تعدادی از محصولات داخلی در این جدول متفاوت تر از ماه های قبل است.

جدول تیر ۹۹ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نشان می دهد که تنها چری تیگو ۷ با سه ستاره کیفی در سطح اول قیمتی حضور دارد و رقیب داخلی برای بررسی کیفیت آن در کارخانه وجود ندارد. همچنین در سطح دوم می بینیم که پژو ۲۰۰۸ همچنان با ۵ ستاره کیفی در جایگاه نخست قرار دارد و هایما S7 توربو هم تنها ۴ ستاره کیفی این رده رقابتی است. جک S5، جک S3، اس دبلیو ام G01 و چری تیگو ۵ هم توانسته اند تا سه ستاره کیفی را به دست آورند. ام وی ام X33S هم دو ستاره کیفی را به دست آورده و چری آریزو ۵ توانسته تا تنها یک ستاره کیفی را به خود اختصاص دهد و به عنوان بی کیفیت ترین گزینه سطح دوم قیمتی شناخته شود.

در سطح سوم قیمتی نیز تنها فاو بسترن B30 با ۴ ستاره کیفی حضور دارد و نام خودروهایی مانند چانگان در این بخش دیده نمیش ود. در سطح چهارم هم همچنان خودروهای رنو و پژو بیشترین کیفیت را به خود اختصاص داده اند و با ۴ ستاره کیفی در صدر جدول قرار دارند. دنا پلاس هم به عنوان تنها خودروی ملی در آخرین رده بندی ۴ ستاره کیفی این محدوده دیده می شود.

در سطح پنجم قیمتی هم بهترین وضعیت کیفی سه ستاره است. اما با توجه به گزارش ارائه شده از جانب ISQI کیفیت ساینا، تیبا و تیبا ۲ نسبت به ماه گذشته ارتقا پیدا کرده و به سه ستاره کیفی رسیده اند.









بیشتربخوانید:

 

منبع: بازار خودرو
ارسال توییت
0