چه خودروهایی از فردا در سامانه یکپارچه فروش خودرو عرضه می شوند؟

چه خودروهایی از فردا در سامانه یکپارچه فروش خودرو عرضه می شوند؟
سهند جعفری زاد
2 سال پیش
6,967 بازدید
0 0
با توجه به بخشنامه‌های منتشر شده از سوی خودروسازان و همچنین اطلاعات موجود در سامانه یکپارچه فروش خودرو به نظر می رسد سبد متنوعی از محصولات تمام خودروسازان در اولین روز رونمایی از این سامانه، یعنی فردا 27 اردیبهشت قابل سفارش خواهد بود‌.

به گزارش بازارخودرو، از فردا سه شنبه ۲۷ اردیبهشت، ثبت نام متقاضیان خرید خودرو در سامانه یکپارچه فروش آغاز خواهد شد. متقاضیان می توانند از بین طرح های فروش فوری، فروش فوق‌العاده، پیش فروش و مشارکت در تولید یک طرح را انتخاب کرده و خودروی مورد نظر خود را سفارش دهند.

با توجه به اطلاعات موجود در این سامانه انواع مدل‌های پژو ۲۰۶، ۲۰۷، رانا، دنا، تارا، سورن و هایما از شرکت ایران خودرو -انواع مدل‌های تیبا، ساینا، کوییک و شاهین از شرکت سایپا - دیگنیتی و فیدلیتی از بهمن موتور - جک j4، جک s5، جک s3 از کرمان موتور - تیگو ۷ و تیگو ۸ پرو از مدیران خودرو از سوی مشتریان قابل خریداری می باشند.

محدودیت‌های ارائه شده در سایت فروش یکپارچه فروش خودرو به شرح زیر می باشد:

- برای کلیه طرح‌های تا اطلاع ثانوی، محدودیت فاصله زمانی آخرین خرید، از سایر خودروسازها (۴۸ ماهه) ملاک است. تبصره : در صورت اتصال به سامانه برخط راهور ناجا به سامانه فروش خودروسازان (صرفا برای فروش فوق‌العاده یا فوری) نداشتن پلاک فعال انتظامی ملاک قرار خواهد

- دارا بودن گواهینامه رانندگی خودرو

- انطباق همزمان کارت ملی، گواهینامه، حساب بانکی و سیم کارت به نام شخص متقاضی برای ثبت‌نام

- کد ملی (هر کدملی یک خودرو)

- سن (بالای ۱۸ سال)

- عدم امکان صلح در قراردادهای فروش

- صحت‌سنجی مندرجات سجلی و پستی بر اساس سامانه امتا 

- غیرفعال نمودن گارانتی خودرو پس از ۵ ماه و ۱۰۰۰۰ کیلومتر از تاریخ تحویل در صورت عدم مراجعه برای سرویس اولیه

- توجه به آدرس درگاه پرداخت اینترنتی و اطمینان از اینکه آدرس آن، صرفاً و بدون هیچ حرف یا علامت اضافه و کم، با کلمه https شروع و صرفاً با عبارت .shaparak.ir به پایان می‌رسد.

- درصورت ثبت‌نام و برنده شدن در قرعه‌کشی و عدم واریز وجه تا ۲ دوره نمی‌توان در طرح‌های فروش بعدی شرکت نماید. 

 متقاضیان از ساعت ۹ صبح روز سه شنبه مورخ ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ به مدت یک هفته فرصت دارند، طرح فروش یا پیش فروش و خودروی مورد نظر خود را برای خرید از سامانه یکپارچه فروش خودرو انتخاب کنند. تقدم و تأخر در زمان ثبت‌نام تاثیری در شانس برنده شدن کاربران در قرعه‌کشی نخواهد داشت.

قیمت روز خودروهای داخلی و خارجی صفر موجود در بازار کشور را از اینجا می توانید ببینید


منبع: بازار خودرو
ارسال توییت
0