پیش فروش ۶ محصول سایپا از امروز+جدول فروش و جزئیات

پیش فروش ۶ محصول سایپا از امروز+جدول فروش و جزئیات
سهند جعفری زاد
2 سال پیش
1,910 بازدید
0 1
پیش فروش محصولات گروه خودروسازي سايپا، ویژه دی ماه ۱۴۰۰ از امروز ۲ دی ماه آغاز شد.

به گزارش بازارخودرو، طرح جدید فروش محصولات گروه خودروسازي سايپا از ساعت ۸ صبح امروز پنجشنبه آغاز شده و تا ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۶ دی ماه ادامه خواهد داشت.

شرکت سایپا در این طرح های پیش فروش، ۶ محصول: شاهين G ، كوييك S، كوييك R با گيربكس معمولي، كوييك با گيربكس معمولي، ساينا S و پراید وانت ۱۵۱ SE با موتور M13 را عرضه مي كند.

لازم به ذکر است فرصت مشارکت در پيش فروش های يكساله و مشاركت در توليد محصولات سایپا براساس آیین نامه های ابلاغی دو روز کاری است اما گروه خودروسازی سایپا برای افزایش رضایت مشتریان و تسهیل جهت مشارکت بیشتر در این طرح ها، امکان ثبت نام در روزهای پنجشنبه و جمعه را نیز فراهم کرده است.

متقاضيان خرید این محصولات مي توانند از طريق سايت https://saipa.iranecar.com/ در يكي از روش هاي پيش فروش يكساله و پيش فروش مشاركت در توليد و يا هر دو روش ثبت نام كنند.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، در روز قرعه کشی، ابتدا منتخبین روش پيش فروش يكساله مشخص مي شوند و در صورت انتخاب برای این طرح، متقاضي در قرعه كشي پيش فروش مشاركت توليد، شركت داده نخواهند شد.

براساس برنامه ریزی صورت گرفته برندگان قرعه کشی دو روش پيش فروش يكساله و پيش فروش مشاركت در توليد، ۷۲ ساعت فرصت دارند که نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

جدول فروش به شرح زیر است:


منبع: بازارخودرو
ارسال توییت
0