پیش فروش سدان جدید خودروسازی فردا آغاز شد

پیش فروش سدان جدید خودروسازی فردا آغاز شد
بازار خودرو
3 سال پیش
658 بازدید
0 0
خودروسازی فردا پیش فروش سدان جدید فردا 511 را آغاز کرد.

به گزارش بازارخودرو، بر اساس بخشنامه پیش فروش قیمت قطعی این خودرو 429 میلیون تومان با تحویل 120 روزه ذکر شده است . برای شرکت در این طرح فروش نیاز است که ۲۱۴میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به عنوان ودیعه اول به حساب شرکت واریز شود. همچنین ودیعه دوم و سوم با فاصله های دو و سه ماه از زمان ثبت نام از سوی مشتری پرداخت می شوند که عدد این مرحله های واریزی ۴۲میلیون و ۹۰۰هزار تومان است.

در طرح فروش سدان 511 خودروسازی فردا، سود مشارکت ۱۸درصد در نظر گرفته شده است.

فردا 511 به‌ عنوان جدیدترین محصول فردا موتورز با طول 4.4 متر، عرض 1.7 متر و ارتفاع 1.5 متر، سدانی در ابعاد متوسط است .

این خودرو ازنظر ابعادی در کلاس دیگر رقبایش مانند دنا پلاس اتوماتیک ایران خودرو و شاهین سایپا در بازار ایران جای می‌گیرد ضمن آنکه با در اختیار داشتن فاصله محوری 2.5 متر می‌تواند فضای کافی برای 5 سرنشین را فراهم کند.

اصلی‌ترین ویژگی فردا 511 در نگاه اول، طراحی به‌روز آن است. جلوپنجره بزرگ به همراه چراغ‌های کشیده شده تا روی گلگیرها علاوه بر آنکه نمای اسپرتی به خودرو داده، آن را بزرگ‌تر نشان می‌دهد و این مسئله در نمای عقب و کشیدگی چراغ‌ها در این بخش هم دیده می‌شود.

این طراحی به‌ روز را می‌توان در داخل کابین خودرو هم دید، جایی که با حفظ ارگونومی و قابلیت دسترسی به تمام امکانات داخلی، شاهد یک طراحی مدرن هستیم ضمن آنکه متناسب با رنگ آبی لوگو خودروسازی فردا، رگه‌هایی از رنگ آبی در کنسول میانی خودرو هم دیده می‌شود.

وجود فرمان با طرح D. به نمای داخلی زیبایی خوبی بخشیده است کند. علاوه بر این به لطف طراحی خودرو، راننده از دید مناسبی به گوشه‌ها و جلوی خودرو و البته بخش پشتی برخوردار است.

قلب تپنده این خودرو موتور 1.5 لیتری با توان 106 اسب بخار است. موتور این خودرو می‌تواند الزامات سطح آلایندگی EURO 5 را پشت سر بگذارد و با مصرف سوخت ترکیبی 6.4 لیتر در یک‌صد کیلومتر مصرف سوخت اقتصادی و مناسبی را فراهم کند.

گیربکس مورد استفاده در فردا 511 نیز نمونه 5 سرعته اتوماتیک دو کلاچه است. استفاده از گیربکس دو کلاچه یا DCT مزیت‌های متعددی را برای این خودرو فراهم می‌کند که اصلی‌ترین آن‌ها تعویض سریع دنده‌ها و جلوگیری از اتلاف نیرو در مقایسه با دیگر گیربکس‌های اتوماتیک است.

بیشتر بخوانید:

کدام خودروی داخلی محکم‌ترین بدنه را دارد؟


منبع: بازار خودرو
ارسال توییت
0