پژو ۲۰۷i پانوراما اتوماتیک روی دست دلالان ماند+ قیمت

پژو ۲۰۷i پانوراما اتوماتیک  روی دست دلالان ماند+ قیمت
علی ناصری
3 سال پیش
460 بازدید
0 0
پژو ۲۰۷i پانوراما اتوماتیک در بازار مشتری ندارد و روی دست دلالان مانده است.
به گزارش بازارخودرو، به تازگی تحویل پژو ۲۰۷i پانوراما اتوماتیک از جانب گروه صنعتی ایران خودرو آغاز گردیده و این خودرو برای مشتریان سری اول، نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده و این روزها در بازار آزاد حضور پیدا کرده است.

با شروع تحویل پژو ۲۰۷i پانوراما اتوماتیک شاهد هستیم که حضور این خودرو در بازار کشور آغاز شده و برخی دلالان و سرمایه گذاران کلان سعی دارند تا قیمت این خودرو را غیر معمول تر از هر محصول جدیدی در بازار اعلام کنند.

در حال حاضر دوباره ماجرای مشابه به حضور اولیه پژو ۲۰۷i پانوراما دنده ای، دنا پلاس توربو اتوماتیک و بسیاری از خودروهای دیگر رخ داده و گروه های دلالی برای این محصولات جدید در شبکه های اجتماعی تشکیل شده است. هدف این گروه ها شناسایی افرادی است که در وبسایت های خرید و فروش، خودروی خود را آگهی می کنند و برخی از دلالان این گروه ها با فروشندگان تماس می گیرند و از آن ها می خواهند تا قیمتی فراتر از انتظار را برای خودرویشان اعلام کنند. البته با توجه به اعلام قیمت های غیر منطقی برای خودروهای جدید، اصولا پلتفرم های خرید و فروش خودرو از نمایش قیمت پیشنهادی فروشندگان این خودروها اجتناب می کنند.

در حال حاضر دلالان اصلی پژو ۲۰۷i پانوراما اتوماتیک قیمتی نزدیک به ۵۰۰ میلیون تومان را برای این خودرو تعیین کرده اند و طی تماس هایی که با فروشندگان دیگر داشته اند، سعی دارند تا آن ها را از فروش خودروهایشان با قیمتی کمتر از این عدد منصرف کنند. با این وجود به گفته نمایشگاه داران خودرو و فعالان رسمی این بازار، فروشندگان واقعی پژو ۲۰۷i پانوراما اتوماتیک قیمتی کمتر از ۴۴۵ میلیون تومان را برای رنگ سفید این خودرو اعلام می کنند و سایر رنگ های آن حداکثر تا ۴۶۵ میلیون تومان قیمت گذاری می شوند.

البته به گفته چند تن از نمایشگاه داران تهرانی، بزودی قیمت این خودرو در بازار شکسته می شود و گستردگی حضور این خودرو، بهای واقعی آن در معاملات تعیین می گردد. به گفته یکی از کارشناسان و تحلیل گران بازار خودرو، قیمت پژو ۲۰۷i پانوراما اتوماتیک در آینده نزدیک اختلاف قیمت ۱۰ تا ۱۵ درصدی را با نسخه سقف فلزی اتوماتیک خواهد داشت.

با پیگیری های انجام شده، هنوز معامله های رسمی و گسترده ای برای پژو ۲۰۷i پانوراما اتوماتیک انجام نشده و فعلا این خودرو روزهای کشف قیمت در بازار رکودی خودرو را تجربه می کند.

آن چه که منابع آگاه اطلاع داده اند، دستور عدم نمایش قیمت غیر واقعی پژو ۲۰۷i پانوراما اتوماتیک از جانب دستگاه های نظارتی صادر شده و پلیس امنیت اقتصادی هم فعالیت دلالان و افرادی که به نیت بالا بردن قیمت این خودرو، سایر فروشندگان را تحریک می کنند را رصد می کند.

به گفته یکی از منابع آگاه که در یکی از دستگاه های نظارتی فعالیت دارد، فرایند شناسایی اختلال گران بازار خودرو برای این محصول آغاز شده است و به‌زودی مانند گذشته، افرادی که به دنبال برهم زدن نظم بازار خودروهایی چون دنا پلاس توربو اتوماتیک، پژو ۲۰۷i پانوراما اتوماتیک و دنده ای هستند جهت بررسی بیشتر و پیگیری قانونی به پلیس امنیت اقتصادی احضار خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

منبع: بازار خودرو
ارسال توییت
0