تعدادی از مشتریان گروه صنعتی ایرانخودرو طی تماس تلفنی، از بلاتکلیفی خود در تحویل خودروهای پژو پارس که به تازگی تکمیلوجه هم شده و بیمهنامه خودروها نیز صادر شده اما خودرویی در کار نیست، صحبت کردند.
به گفته یکی از این مشتریان، ثبتنام برای این خودروها اسفند ماه سال گذشته با پرداخت ۳۹ میلیون تومان صورت گرفته است. در حالی که موعد تحویل خودروها مهرماه ١٣٩٩ بوده است، پس از گذشت نزدیک به دو ماه از قرار تحویل، خبری از تحویل خودرو نیست.
این در حالی است که چندی پیش، نمایندگی ایرانخودرو با این مشتریان تماس گرفته و در خواست مراجعه به نمایندگی برای تکمیل وجه داشته است. پس از مراجعه مشتریان و پرداخت ۵۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان توسط آنها، گویا خودرو تکمیلوجه شده و پس از واریز وجه، بیمهنامه خودرو به صاحبان آنها تحویل داده شده است. جالب اینجاست که بیمهنامه برای خودرویی صادر و از ۱۹ آبان ماه سال جاری، فعال شده که هنوز خودرویی در کار نیست.
این مشتریان ادعا میکنند که حتی نمیدانیم خودرو اصلا تولید شده است یا خیر؟
نمایندگی ایرانخودرو در پاسخ به مشتریان از بابت زمان تحویل خودروها، به "اطلاعی از زمان دقیق خودرو نداریم اما هر زمان که خودروها از ایرانخودرو خراسان به نمایندگیهای تهران تحویل داده شود، خودرو بلافاصله به مشتریان تحویل داده خواهد شد. " بسنده کرده است.
البته به مشتریان گفته شده که برای پیگیری خودروهای خود میتوانند به نمایندگی ایرانخودرو خراسان مراجعه و در صورت موجودی خودرو، آن را تحویل بگیرند؛ البته که در اینصورت هزینه حمل خودرو از خراسان به تهران، برعهده خود مشتری خواهد بود. یکی از شایبه هایی که در این زمینه بوجود آمده بود عدم توان ارسال این محصولات از خراسان به تهران برای تحویل آنها به مشتری می باشد که خبری عجیب بود ولی از گفته های پرسنل نمایندگی های فروش می توان گفت خیلی هم بیراه نیست .
بیشتر بخوانید: