نجات بازار خودرو از آشفتگی در انتظار کابینه جدید

نجات بازار خودرو از آشفتگی در انتظار کابینه جدید
علی ناصری
3 سال پیش
410 بازدید
0 0
طولانی شدن پروسه انتخاب کابینه دولت سیزدهم یکی از دلایل افزایش سرسام‌آور قیمت ها در بازار خودرو است.

به گزارش بازار خودرو به نقل از خانه ملت، مصطفی طاهری با انتقاد از افزایش قیمت خودرو در بازار، گفت: معمولا در زمان تغییر دولت‌ها نابسامانی بازار خودرو ممکن است و هرچه زودتر کابینه دولت سیزدهم تعیین تکلیف شود، می‌توان از آشفتگی جلوگیری کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در اواخر دولت قبلی و دوره انتقال دولت‌ها بسیاری از کالاها مانند سیمان، میلگرد، خودرو و... افزایش چشمگیری پیدا کرد، افزود: به نظر من قیمت خودرو حباب بوده و واقعی نیست و با استقرار دولت و تعیین تکلیف کابینه قابل کنترل است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه قیمت خودرو نباید افزایش پیدا می‌کرد، پیش بینی کرد که قیمت‌ها کاهشی شود.

وی درباره ویژگی افرادی که توسط وزیر آینده صنعت، معدن و تجارت باید برای مدیریت خودروسازان انتخاب شود، تصریح کرد: ما مالکیت بسیاری از صنایع را به بخش خصوصی واگذار کردیم اما مدیریت در دست دولت است در حالیکه در دنیا معمولا مالکیت در اختیار دولت بوده اما مدیریت در دست بخش خصوصی است که این روش سوددهی به همراه دارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: در حال حاضر مالکیت خودروسازی‌ها در اختیار دولت نیست و مدیریت‌ها با دولت بوده که روش بسیار پرهزینه ای است، بنابراین این روش باید اصلاح شود.

بیشتر بخوانید:

شروط سخت وزیر صمت پیشنهادی برای واردات خودرو

چرا قیمت خودرو در تعطیلات افزایش یافت؟



منبع: خانه ملت
ارسال توییت
0