معرفی ب‌ام‌و x2 پلاگین هیبرید xdrive25e | مواردی که باید بدانید

علی ناصری
3 سال پیش
704 بازدید
0 0
معرفی ب‌ام‌و x2 پلاگین هیبرید xdrive25e | مواردی که باید بدانید

ب‌ام‌و مدل جدید X2 XDrive25e را معرفی کرد و تولید محصولات پلاگین‌هیبریدی خود بیشتر کرد. لازم است بدانید این کراس‌اوور بامحیط‌زیست سازگاری دارد و نمای جلوی آن منحصربه‌فرد است. شرکت خودروسازی ب ‌ام‌ و مدل جدید X۲ XDrive۲۵e را که جز خانواده محصولات پلاگین ‌هیبریدی است معرفی کرد و تولیدات خود را در این زمینه خود را افزایش داده است. ب‌ام‌و x2 پلاگین هیبرید با محیط‌زیست سازگار است و نمای زیبایی دارد. چراغ‌های مه شکن نسخهٔ استاندارد در این خودرو با چراغ‌های جلوی LED جدیدی جایگزین شده‌است.

چراغ های این خودرو به ویژگی نور آب‌وهوای بد مجهز هستند. خودرو  X۲ XDrive۲۵e بر روی رینگ‌های ۱۷ اینچی آلیاژی قرار دارد و ارتفاع آن با ۱۰ میلی‌متر کاهش روبرو شده است. این امر به دلیل این است که آئرودینامیک آن بهبود یابد. در داخل خودرو  X۲ XDrive۲۵e نمایشگر‌ها به‌طور خاص برای نسخهٔ هیبریدی تنظیم شده‌اند و پکیج باطری لیتیوم یونی ۱۰ کیلو وات ساعتی این خودرو فضای صندوق بار را کاهش داده است.

چنانچه صندلی‌های عقب این خودرو خوابانده شود، فضای باری ۱۲۹۰ لیتر به شما ارائه می‌کند. قوای محرکهٔ پلاگین‌هیبریدی مهم‌ترین ویژگی ب‌ام‌و x2 پلاگین هیبرید به شمار می‌رود. این ماشین به یک پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری سه سیلندر بنزینی با ۱۲۵ اسب بخار قدرت مجهز است و برای به حرکت درآوردن چرخ‌های جلو و یک موتور الکتریکی با ۹۵ اسب بخار قدرت برای نیرو بخشیدن به چرخ‌های عقب تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: کارشناسی قیمت خودرو کارکرده و پارامترهای مهم و قابل توجه آن

معرفی ب‌ام‌و x2 پلاگین هیبرید xdrive25e | مواردی که باید بدانید
معرفی ب‌ام‌و x2 پلاگین هیبرید xdrive25e

 مجموع خروجی این سیستم را می‌توان ۲۲۰ اسب بخار قدرت و ۳۸۵ نیوتن متر گشتاور دانست. ب‌ام‌و x2 پلاگین هیبرید در مدت ۶.۸ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد. جالب است بدانید که حداکثر سرعت این مدل ۱۹۵ کیلومتر بر ساعت است. علاوه بر تمامی امکانات و مزایای ذکر شده برای این خودرو لازم است بدانید که قابلیت پیمایش تمام الکتریکی X۲ XDrive۲۵e است. این خودرو می‌تواند تا حداکثر ۵۷ کیلومتر را در این حالت طی کند.

زمانیکه شارژ باطری‌های ب‌ام‌و x2 پلاگین هیبرید خالی شد شما می‌توانید با استفاده از پریز برق خانگی آن‌ها را طی پنج ساعت به‌طور کامل شارژ  نمایید. لازم به ذکر است که اگر از شارژر‌های i Wallbox ب‌ام‌و استفاده کنید می‌توانید 2 ساعت در صرف زمان صرفه جویی کنید و زمان شارژ شدن را به حدود ۳ ساعت کاهش دهید. زمان عرضه این خودرو تابستان امسال در آلمان پیش بینی شده است.

معرفی ب‌ام‌و x2 پلاگین هیبرید xdrive25e | مواردی که باید بدانید
معرفی و بررسی ب‌ام‌و x2 پلاگین هیبرید

منبع: بازارخودرو
ارسال توییت
0