هیوندای پالیسید یکی از برترین مدل های «هیوندای» در فروش این روزهای کمپانی به حساب می آید. با وجود همه گیری ویروس کرونا در جهان، کمپانی هیوندای تنها در جولای گذشته، ۸۴۰۴ دستگاه از این مدل را به مشتریان تحویل داده است. این رقم زمانی خودش را نشان می دهد که بدانیم کل فروش این نشان در این ماه در تمامی مدل ها به نزدیک ۵۷ هزار دستگاه می رسد. در نظر داشته باشید که قبل از پندمیک کرونا و در ماه جولای فروش این خودرو ۴۴۶۴ دستگاه بوده و هیوندای پالیسید از معدود خودروهایی است که در این مدت رشد فروش را تجربه کرده است. حالا بیش از ۴۴ هزار دستگاه پالیسید در بازارهای هدف عرضه شده اما برخی مشتریان اعلام کرده اند که در کابین این خودرو بوی ناخوشایندی پخش می شود که برای کمپانی هیوندای این مشکل بسیار خجالت آور است.
برخی از مشتریان بوی داخل کابین پالیسید را مشابه بوی جوراب های کثیف و یا سبزیجات فاسد توصیف کرده اند. اخبار منتشرشده از هیوندای حاکی از آن است که کمپانی این بوی ناخوشایند درون کابین را تأیید کرده و درصدد حل این مشکل است. مسئولان هیوندای در این رابطه گفته اند که ما متوجه نگرانی در خصوص این بو هستیم و در حال بررسی علت این مشکل و حل آن هستیم. پس از بررسی و تأیید علت این بوی ناخوشایند قطعاً از طریق نمایندگی های هیوندای این مشکل برطرف خواهد شد.
اما دلیل انتشار این بو در پالیسید چیست؟ برخی مشتریان معتقدند که منبع انتشار این بو چرم ناپای به کار برده شده در صندلی ها است. این موضوع می تواند منطقی باشد، چراکه گزارش بوی بد از مشتریانی که صندلی غیرچرمی سفارش داده اند به دست کمپانی نرسیده است. البته برخی دیگر معتقدند این بو می تواند از پشت سری و یا کمر بند ایمنی باشد.
منبع این بو هرکجای این خودرو که باشد، به نظر می رسد هیوندای به سرعت در حال بررسی و حل این مشکل است. کمپانی هیوندای باید در خصوص این مشکل نگران باشد چراکه در نظر دارد نسخه لوکس تری از پالیسید را روانه بازار کند که چرم صندلی ها در این نسخه هم ناپاست و هیچ خریداری دوست ندارد چیزی حدود ۵۰ هزار دلار برای خرید یک کراس اوور لوکس هزینه کند و اتاق این خودرو بوی ناخوشایندی داشته باشد.
به تازگی هیوندای در جدول رده بندی کیفیت و تکنولوژی (با توجه به تجربه مشتریان) رتبه های خوبی را در بازار مهم آمریکا به دست آورده و این کمپانی کره ای بیش تر از قبل در حال ترقی و پیشرفت است. بروز این مشکلات در خودروهای این کمپانی می تواند از اعتمادی که طی سال ها و به سختی به دست آمده بکاهد و باید دید کمپانی هیوندای برای برطرف کردن این مشکل و جلب رضایت مشتریان چه خواهد کرد.
بیشتر بخوانید: