مشخصات و قیمت خودروهای برقی ثبت نامی + جدول

مشخصات و قیمت خودروهای برقی ثبت نامی + جدول
بازار خودرو
4 ماه پیش
520 بازدید
0 0
متقاضیان خودروهای برقی می‌توانند تا پنجم خرداد 1403 با بلوکه کردن مبلغ 100 میلیون تومان در حساب‌های وکالتی خود، مشخصات خود را در سامانه خودروهای برقی ثبت نامی درج کنند.

به گزارش بازارخودرو، قیمت، شرایط و جزئیات خودروهای برقی ثبت نامی منتشر شد. سامانه یکپارچه خودروهای برقی، جدیدترین سامانه برای خرید خودروهای وارداتی و داخلی برقی است که برای انتخاب دور جدید خریداران خودرو باز شد. متقاضیان خودروهای برقی می‌توانند تا پنجم خرداد 1403 با بلوکه کردن مبلغ 100 میلیون تومان در حساب‌های وکالتی خود، مشخصات خود را در سامانه خودروهای برقی ثبت نامی درج کنند.

شایان ذکر است مهلت وکالتی کردن حساب‌های بانکی تا دوم خرداد ماه بوده است و متقاضیان باید قبل از ثبت نام، اقدام به وکالتی کردن حساب بانکی خود کنند.

سامانه خودروهای برقی ثبت‌نامی همانند دوره‌های قبلی، سه مرحله دارد.

  1. وکالتی کردن حساب بانکی
  2. اولویت‌بندی متقاضیان و ارسال اطلاعات آنها به واردکنندگان خودرو
  3. ارسال دعوت‌نامه برای خریداران از سوی واردکنندگان و عقد قرارداد

مدل های خودروهای برقی ثبت نامی :

در حال حاضر هفت دستگاه خودرو برقی در سامانه یکپارچه بارگذاری شده‌اند و احتمالاً در هفته‌های آینده به تعداد آنها افزوده شود. این محصولات شامل سینوگلد سایپا، هونگچی EQM5، هوندا ENS1، آئودی Q5، لونا GRE، کی‌ام‌سی EJ7، فولکس‌واگن ID.4 هستند. قیمت قطعی و علی‌الحساب فروش در مبادی ورودی به ایران به شرح زیر است.


شایان ذکر است که خودروهای برقی در ابتدا قرار بود در قالب تاکسی‌های لاکچری در اختیار سازمان تاکسیرانی تهران قرار گیرد و پس از رد کردن مراحل آزمایشی، در ابعاد گسترده‌تر و برای دیگر کلانشهرهای کشور نیز استفاده شود اما زودتر از موعود ثبت نام برای عموم مردم آغاز شد.

منبع: بازارخودرو
ارسال توییت
0