مشخصات النترا وارداتی 2023

مشخصات النترا وارداتی 2023
سهند جعفری زاد
1 سال پیش
1,346 بازدید
0 0
طی روزهای آتی نزدیک به ۳۰۰ دستگاه هیوندای النترا ۲۰۲۳ در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی عرضه می شود. مشخصات و امکانات این خودروی کره ای برای حضور در بازار ایران را مشاهده نمایید.

به گزارش بازارخودرو به زودی 300 دستگاه هیوندای النترا 2023 در سامانه یکپارچه فروش عرضه می شود. مشخصات و امکانات این خودروی کره ای اعلام شده است که به شرح زیر می باشد:

هیوندای النترا ۲۰۲۳ با هفتمین نسل و کد اتاق CN7 به بازار ایران می آید و در حال حاضر ۳۰۰ دستگاه از این خودروی کره ای آماده عرضه در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی است. نسل هفتم النترا در سال ۲۰۲۰ به بازار جهانی معرفی شده و در حال حاضر تعداد قابل توجهی از این سدان کلاس C هیوندای در بازار کشورهای حاشیه خلیج فارس حضور دارند.

مشخصات فنی هیوندای النترا ۲۰۲۳

هیوندای النترا ۲۰۲۳ در فاز اول واردات به بازار ایران، به پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی گاما MPi مجهز است. این پیشرانه ۱۲۸ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۵۴ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک AT توان را به چرخ های جلوی این سدان کره ای می رساند. در بحث قوای محرکه، النترا CN7 مدل ۲۰۲۳ با کیا سراتو ۱.۶ لیتری کوشا خودرو برابر است.

النترا نسل هفتم فاصله محوری ۲۷۲۰ میلی متر را دارد و طول ۴۶۷۵، عرض ۱۸۲۵ و ارتفاع ۱۴۳۰ میلی متر برای آن اعلام می شود. این خودروی وارداتی به باک ۴۷ لیتر بنزین مجهز بوده و مصرف سوخت ایده آل کمتر از ۷.۵ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است. همچنین در بازار جهانی هیوندای النترا نسل CN7 وزن خالص ۱۱۶۰ تا ۱۳۴۰ کیلوگرم را بر اساس سطح امکانات رفاهی و مشخصات فنی دارد.

امکانات رفاهی و ایمنی النترا CN7

هیوندای النترا CN7 را می توان در بازارهای جهانی با امکانات به مراتب لوکس و پیشرفته ای سفارش داد. اما به خاطر محدودیت های ارزی و سقف تعیین شده، النترا ۲۰۲۳ می تواند در نمونه های پایه و نه چندان فول آپشن به بازار ایران بیاید. هیوندای النترا ۲۰۲۳ وارداتی به دو کیسه هوا، رینگ آلومینیومی ۱۶ اینچی، جلو پنجره مشکی (بدون طرح براق و کرومی) چراغ های هالوژن (بدون فناوری LED)، تریم داخلی پارچه، تهویه الکتریکی دستی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل، بلوتوث، نمایشگر ۸ اینچی لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، استارت دکمه ای، جلو آمپر آنالوگ با نمایشگر ۴.۲ اینچی دیجیتال، سانروف، سنسور نور، اندروید اتو، اپل کار پلی، سنسور باد تایرها و… مجهز است.

در بازار جهانی می توان النترا CN7 را با سنسور باران، نور بالای اتوماتیک، فناوری LED چراغ ها، رادار خطی، رانندگی خودکار بین خطوط، رادار نقطه کور، کروز کنترل تطبیقی، گرمکن صندلی های جلو و عقب، سردکن صندلی های جلو، حافظه صندلی راننده، صندلی برقی راننده، ۷ کیسه هوای ۱۱ نقطه ای، دوربین ۳۶۰ درجه، تریم داخلی چرم، سیستم صوتی حرفه ای BOSE، جلو آمپر دیجیتال و… سفارش گذاری کرد.


منبع: بازارخودرو
ارسال توییت
0