قیمت کوییک S و ساینا S اعلام شد

قیمت کوییک S و ساینا S اعلام شد
علی ناصری
3 سال پیش
2,430 بازدید
0 0
سایپا قیمت جدید خودروهای کوییک S و ساینا S را اعلام کرد.
به گزارش بازارخودرو، بالاخره شورای رقابت قیمت ساینا S و کوییک S را به صورت مصوب اعلام کرد. قیمت اعلام شده برای نسخه پایه ساینا فیس لیفت یا همان تیپ اس این سدان کلاس B است. 

قیمت اعلام شده برای نسخه پایه کوییک فیس لیفت یا همان تیپ اس این هاچ بک این کراس اوور است.

بالاخره بعد از ماه ها قیمت ساینا S یا همان ساینا فیس لیفت نسخه پایه و کوییک اس توسط شورای رقابت به سایپا اعلام کرد. با توجه به نامه این سازمان قیمت ساینا اس بدون احتساب هزینه بیمه، مالیات، عوارض و… ۱۱۴ میلیون و ۶۲ هزار و ۵۰۰ تومان است.

همچنین قیمت کوییک اس بدون احتساب هزینه بیمه، مالیات، عوارض و… ۱۲۵ میلیون و ۳۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان است.

ساینا فیس لیفت خودرویی است که در تیپ های S و G به بازار معرفی شده است. سایپا برنامه دارد تا در ابتدا ساینا S را به بازار عرضه کند و بهای اعلام شده هم مربوط به این نمونه است. سایپا ساینا S به پیشرانه ۱٫۵ لیتری تنفس طبیعی مجهز است و ۸۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر تولید می کند. این پیشرانه یورو ۵ بوده و جعبه دنده ۵ سرعته دستی توان آن را به چرخ های جلوی ساینا فیس لیفت می رساند. دو کیسه هوا، چراغ روشنایی روز، تهویه الکتریکی، سیستم صوتی MP3 و USB، سنسور پارک عقب، سامانه BCM، نمایشگر و دستیار تعویض دنده GSI، ترمز ABS، EBD و BAS، دریچه گاز برقی و… از جمله امکانات تیپ پایه ساینا فیس لیفت است. در سایپا ساینا G تریم داخلی جدیدی را شاهد هستیم و نمایشگر لمسی، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، سنسور نور، تریم داخلی چرم و پارچه، بلوتوث، دوربین عقب و… بر روی آن نصب شده است.

کوییک فیس لیفت نیز خودرویی است که در تیپ های S و G به بازار معرفی شده است. سایپا برنامه دارد تا در ابتدا کوییک S را به بازار عرضه کند و بهای اعلام شده هم مربوط به این نمونه است. سایپا کوییک S به پیشرانه ۱٫۵ لیتری تنفس طبیعی مجهز است و ۸۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر تولید می کند. این پیشرانه یورو ۵ بوده و جعبه دنده ۵ سرعته دستی توان آن را به چرخ های جلوی کوییک فیس لیفت می رساند. دو کیسه هوا، چراغ روشنایی روز، تهویه الکتریکی، سیستم صوتی MP3 و USB، سنسور پارک عقب، سامانه BCM، نمایشگر و دستیار تعویض دنده GSI، ترمز ABS، EBD و BAS، دریچه گاز برقی و… از جمله امکانات تیپ پایه کوییک فیس لیفت است. در سایپا کوییک G تریم داخلی جدیدی را شاهد هستیم و نمایشگر لمسی، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، سنسور نور، تریم داخلی چرم و پارچه، بلوتوث، دوربین عقب و… بر روی آن نصب شده است. در حال حاضر هم قیمت کوییک S توسط شورای رقابت اعلام گردیده است.

بیشتر بخوانید:

منبع: بازار خودرو
ارسال توییت
0