قیمت پژو ۲۰۶ می تواند تا ۴۰ میلیون تومان کاهش یابد

قیمت پژو ۲۰۶ می تواند تا ۴۰ میلیون تومان کاهش یابد
سهند جعفری زاد
2 سال پیش
1,106 بازدید
0 0
رئیس اتحادیه نمایشگاه داران گفت: اگر افزایش عرضه ای در محصولات داخلی اتفاق نیفتد، نباید منتظر کاهش قیمت ها در بازار خودرو باشیم.

به گزارش بازارخودرو و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه داران، می‌گوید: اگر ایران خودرو هزار دستگاه پژو ۲۰۶ تیپ ۲ را روزانه به بازار عرضه کند، قیمت این خودرو ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان کاهش می‌یابد. اگر قیمت خودرو کاهش نمی یابد به این دلیل است که نیاز بازار خودرو تامین نمی شود. اگر تاکید به آزادسازی واردات خودرو داریم نه فقط برای واردات خودروهای لوکس بلکه، برای خرید خودروهای ارزان با تعرفه های وارداتی کم است که بتواند قیمت ها را در بازار خودرو را متعادل کند.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در سال ۹۷، ۵۸ میلیون تومان بود و اکنون به ۲۶۰ میلیون تومان رسیده است. پراید ۱۱۱ در سال ۹۷، ۳۷ میلیون تومان بود و اکنون به ۱۸۵ میلیون تومان رسیده است که به گفته رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو این افزایش قیمت حاصل تولید کم خودروسازان است.

خودروسازان در آذرماه ۱۸ درصد قیمت محصولات را افزایش داده و پس از آن وعده دادند عرضه خودرو را افزایش می دهند، اما پس از این افزایش قیمت، افزایش عرضه‌ای رخ نداد و اخیرا هم که سازمان بازرسی اعلام کرده خودروهای مانده در کف پارکینگ خودروسازان به ۱۷۸ هزار دستگاه رسیده است. این خودروها اگر تا شب عید تکمیل و وارد بازار شوند، روند قیمت ها قطعاً نزولی خواهد بود.

برای اطلاع از آخرین قیمت انواع پژو در بازار آزاد به بخش قیمت روز خودرو مراجعه کنید.

منبع: باشگاه خبر نگاران جوان
ارسال توییت
0