قیمت تارا و سورن پلاس تا یک ماه آینده کاهش می یابد

قیمت تارا و سورن پلاس تا یک ماه آینده کاهش می یابد
سهند جعفری زاد
2 سال پیش
3,071 بازدید
0 0
تا یک ماه آینده منتظر کاهش قیمت چشمگیر خودروی تارا و سورن پلاس در بازار آزاد باشید.

به گزارش بازارخودرو و براساس جدیدترین سخنان مهدی خطیبی مدیرعامل ایران خودرو، این شرکت تا 15 اردیبهشت ماه قصد دارد 25 هزار دستگاه خودروی تارا و سورن پلاس را تجاری سازی کرده و روانه بازار کند. 

عرضه این تعداد خودروی تارا و سورن پلاس در مدت زمان یک ماه می تواند اثر ملموسی بر بازار این دو خودرو و دیگر خودروهای همرده قیمتی آنها داشته باشد. در حال حاضر قیمت خودرو تارا دنده دستی در بازار حدود 398 میلیون تومان و قیمت سمند سورن پلاس نیز حدود 310 میلیون تومان اعلام می شود.

لازم به ذکر است این 25 هزار دستگاه خودرو هم اکنون پلاک شده اند و علت دپو آنها تاکنون کسری قطعه چیپ الکترونیکی عنوان شده است که اکنون با تامین این قطعه روند تحویل ضربتی آنها در بازه یک ماهه به انجام می رسد.

با تحویل این تعداد خودرو، اگر تغییری در شرایط قیمت ارز و دیگر عوامل موثر در قیمت خودرو رخ ندهد، پیش بینی می شود قیمت تارا و سورن پلاس ظرف یک ماه آینده کاهش یابد. چرا که اکنون دیگر موضوع سند در رهن خودروها مطرح نیست و با توجه به اختلاف قیمت حدودا 100 میلیون تومانی قیمت تارا و سورن پلاس در بازار و کارخانه، بسیاری از این خودروها با هدف کسب سود و سفته بازی روانه بازار خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

واردات خودرو آزاد شد.!


منبع: بازارخودرو
ارسال توییت
0