فروش فوری و اقساطی محصولات چری آغاز شد - آذر 99

فروش فوری و اقساطی محصولات چری آغاز شد - آذر 99
علی ناصری
3 سال پیش
1,235 بازدید
0 0
شرکت مدیران خودرو بخشنامه فروش محصولات چری را با شرایط نقدی و اقساطی و با موعد تحویل ۴۵ روزه اعلام کرده است.
به گزارش بازارخودرو، شرکت «مدیران خودرو» بخشنامه فروش محصولات «چری» (ام وی ام سری تیگو و آریزو) را با شرایط نقدی و اقساطی و با موعد تحویل ۴۵ روزه اعلام کرده است.

در این طرح فروش افزایش قیمتی نسبت به بخشنامه قبلی رخ نداده و همچنان این خودروساز خصوصی، محصولاتش را با قیمت های چند هفته قبل عرضه می کند. در این طرح فروش نسخه های مختلف چری آریزو ۵ توربو، آریزو ۶، تیگو ۵ و تیگو ۷ به فروش می رسند و متقاضیان می توانند تا در صورت تمایل از طرح فروش اقساطی مدیران خودرو با نرخ تسهیلات ۲۱ درصد استفاده کنند.

در این طرح فروش مدیران خودرو، محصول جدیدی معرفی نشده و فعلا همان خودروی قبلی چری در دسترس بازار قرار گرفته است. در حال حاضر این شرکت برنامه دارد تا محصولات جدیدی را با نشان ام وی ام و از سری تیگو و آریزو به بازار عرضه کند. گویا تیگو ۵ توربو جدیدترین محصولی است که بزودی توسط مدیران خودرو عرضه شود.

پس از اعمال آخرین افزایش قیمت محصولات مدیران خودرو، برخی نمایندگی های این خودروساز بخش خصوصی از افت شدید فروششان خبر دادند و می گفتند که با توجه به کاهش قیمت خودرو در بازار آزاد و از سویی بالا رفتن قیمت محصولات مدیران خودرو در کارخانه، کمتر مشتری برای خرید به نمایندگی مراجعه می کند و اکثر متقاضیان نیاز خود را از طریق بازار آزاد تامین می کنند. حال گویا افت فروش شدید این شرکت در نمایندگی ها تاثیرگذار بوده و بالاخره مدیران ارشد مدیران خودرو تصمیم گرفته اند تا دوباره فروش اقساطی و فوری را برگزار کنند.

بیشتر بخوانید:

 
منبع: بازار خودرو
ارسال توییت
0