فروش سوبا M4 فردا موتورز آغاز شد

فروش سوبا M4 فردا موتورز آغاز شد
سهند جعفری زاد
1 سال پیش
1,257 بازدید
0 0
فرداموتورز، از صبح امروز فروش سوبا M4 را با قیمت قطعی و با ظرفیت محدود در نمایندگی های خود آغاز کرد.

به گزارش بازارخودرو، سوبا M4 جدیدترین محصول شرکت فردا موتورز با قیمت قطعی و موعد تحویل ۹۰ روز به فروش می رسد.شرایط فروش این خودروی مونتاژی به عاملیت های این شرکت خصوصی اعلام شده است.

فردا موتورز قیمت سوبا M4 را در اولین شرایط فروش ویژه اسفند ۱۴۰۱، دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعلام کرده است. برای ثبت نام این خودرو به پیش پرداخت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی نیاز است و به ودیعه مشتریان تا زمان صدور دعوتنامه سود مشارکت ۱۸ درصد تعلق می گیرد. در حال حاضر سوبا M4 با رنگ های سفید، مشکی، خاکستری، آبی روشن، آبی تیره و سبز روشن به فروش می رسد و متقاضیان این خودرو می توانند تریم داخلی سفید-قهوه ای و یا مشکی را انتخاب کنند.

با توجه به نسخه نهایی سوبا M4 که در شوروم های این شرکت حضور دارد، این خودرو با پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر TGDi سری ۴A91 میتسوبیشی در فردا موتورز مونتاژ می شود. توان خروجی این خودرو ۱۹۵ اسب بخار قدرت و گشتاور ۲۸۵ نیوتن متر است و جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر (W-DCT) توان را به چرخ های جلوی M4 می رساند. تعلیق محور جلوی این خودروی ۷ نفره از نوع مک فرسون بوده و در بخش عقب آن از تعلیق تویست بیم استفاده شده است.

فردا موتورز اعلام کرده است که سوبا M4 با گارانتی ۵ سال و ۱۰۰ هزار کیلومتر به دست مشتریان می رسد و سرویس ویژه VIP برای خریداران این خودرو در نظر گرفته شده است.

منبع: بازارخودرو
ارسال توییت
0