آغاز فروش نقدی دیگنیتی و فیدلیتی بدون افزایش قیمت

آغاز فروش نقدی دیگنیتی و فیدلیتی بدون افزایش قیمت
سهند جعفری زاد
2 سال پیش
2,317 بازدید
0 0
آغاز فروش نقدی بهمن خودرو از روز دوشنبه ۲۰ دی بدون افزایش قیمت..

به گزارش بازارخودرو،به نقل از روابط عمومی گروه بهمن، شرکت بهمن موتور شرایط ثبت نام نقدی خودروهای فیدلیتی پرایم تیپ یک و دو و دیگنیتی پرایم را اعلام کرد. 

بهمن موتور علیرغم اضافه کردن آپشن های گرمکن صندلی و برقی شدن صندلی سرنشین دیگنیتی هیچ افزایش قیمتی را در محصولات خود اعمال نکرده است. 

بر اساس اعلام شرکت بهمن موتور روز دوشنبه 20 دی ماه سال 1400 ساعت 10 صبح شروع ثبت نام برای مشتریان خواهد بود و این فروش به صورت آنلاین و از طریق پرتال جامع ایرانی کار به آدرس bahman.iranecar.com انجام خواهد شد. 

در فروش دی ماه محصولات بهمن موتور فیدلیتی پرایم 5 نفره 735 میلیون تومان و 7 نفره این خودرو 747 میلیون تومان و خودروی دیگنیتی پرایم 795 میلیون تومان خواهد بود. ضوابطی از جمله هر کد ملی یک ثبت نام و صرفا برای افراد بالای 18 سال و دارای گواهینامه معتبر و عدم خرید خودرو در طرح های فروش پیشین در نظر گرفته است.

گفتنی است بهمن موتور همچون دوره های قبل ثبت نام با کد ملی و یا کد حقوقی عاملیت ها خود را ممنوع کرده و همچنین حق واگذاری حقوق قراردادی و خودرو به غیر نیز از نظر بهمن موتور مورد تایید نمی باشد.

ضمنأ بهمن موتور علیرغم اضافه کردن آپشن های گرمکن صندلی و برقی شدن صندلی سرنشین دیگنیتی هیچ افزایش قیمتی را در محصولات خود اعمال نکرده است.

اطلاعیه منتشر شده بهمن خودرو به شرح زیر است:

منبع: بهمن خودرو
ارسال توییت
0