فروش اقساطی محصولات کرمان موتور آغاز شد.

فروش اقساطی محصولات کرمان موتور آغاز شد.
سهند جعفری زاد
2 سال پیش
1,252 بازدید
0 0
طرح فروش محصولات کرمان موتور از امروز، ۱۰ مهر ماه آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت، فرایند ثبت نام ادامه خواهد داشت.

به گزارش بازارخودرو، شرکت کرمان موتور، تازه ترین طرح فروش محصولات خود را به صورت نقد و اقساط اعلام کرده است. در این طرح 6 محصول کرمان موتور با شرایط نقد و اقساط و بازپرداخت 18 تا 30 ماهه قابل انتخاب هستند.

طرح فروش محصولات از امروز، ۱۰ مهر ماه آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت فرایند ثبت نام ادامه خواهد داشت. متقاضیان جهت ثبت نام می توانند به نمایندگی های مجاز کرمان موتور مراجعه نمایند.

6 خودرو کراس اوور جک S3، سدان جک J4، کراس اوور جک S5 فیس لیفت، پیکاپ KMC T8، کراس اوور KMC K7 و جدیدترین محصول کرمان موتور یعنی سدان KMC J7 از جمله محصولاتی هستند که در این طرح عرضه شده اند.

موعد تحویل خودروهای طرح فروش اقساطی کرمان موتور ۹۰ روز کاری قرار داده شده و متقاضیان می‌توانند به صورت نقدی و اقساطی نسبت به خرید محصولات حاضر در طرح فروش اقدام کنند.


شرایط محصولات کرمان موتور در مهرماه 1401


مدل خودرو های عرضه شده 1401 می‌باشد و سود ماهیانه تاخیر در تحویل 3 درصد محاسبه می‌شود. اقساط به صورت هر سه ماه یک چک محاسبه می‌گردد و تاریخ اولین چک 15 اسفند 1401 وصول می‌شود. سند خودرو تا زمان تسویه کامل در رهن شرکت است و با بازپرداخت کامل اقساط آزاد می‌شود.

منبع: بازارخودرو
ارسال توییت
0