طرح پیش فروش جدید سایپا اعلام شد

طرح پیش فروش جدید سایپا اعلام شد
علی ناصری
3 سال پیش
803 بازدید
0 0
جزئیات طرح پیش فروش جدید سایپا در مردادماه 99 که شامل خودروهای کوییک اس و ساینا اس می باشد، اعلام شد.
به گزارش بازارخودرو، در پیش فروش جدید سایپا ویژه مردادماه 99، خودروهای کوییک اس و ساینا اس با سود مشاركت پیش فروش می شوند.

دو خودروی جدید سایپا با موعد زمان تحويل شهريور و مهر ۱۴۰۰ عرضه می‌شوند.

برای خودرو كوييك اس مبلغ ۴۰ ميليون و ۸۰۰ هزار تومان با سود مشاركت ۶ و سود انصراف ۳ درصد و برای خودرو ساينا اس مبلغ ۳۹ ميليون و ۸۰۰ هزار تومان با همان سود مشاركت و انصراف در نظر گرفته شده است.

قيمت نهايی خودرو بر اساس قيمت در زمان تحويل مندرج در قرارداد مشتريان محاسبه خواهد شد و تمامی محدوديت‌های موجود در طرح های قبلی، در طرح فروش مشاركت در توليد نيز برقرار است.



متقاضيان مي‌توانند از ساعت ۱۰ صبح امروز يكشنبه ۲۹ تيرماه به‌مدت سه روز و به‌صورت شبانه‌روزی با ورود به سايت اينترنتی فروش محصولات به نشانی saipa.iranecar.com پس از ثبت اطلاعات شخصي و دريافت كد كاربری و رمز عبور نسبت به ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام كنند.

گفتنی است متقاضيانی كه در طرح خرداد و تيرماه سال جاری جهت شركت در روش فروش فوق‌العاده و پيش‌فروش يكساله محصولات نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دريافت كد كاربری و رمز عبور اقدام كرده و از منتخبان طرح‌های مذكور نبوده‌اند، نياز به دريافت كد كاربری و رمز عبور مجدد ندارند.

بیشتر بخوانید:
 
منبع: بازار خودرو
ارسال توییت
0