طرح فروش نقدی و اقساطی فوتون تونلند S دیزل

طرح فروش نقدی و اقساطی فوتون تونلند S دیزل
علی ناصری
3 سال پیش
450 بازدید
0 0
ایران خودرو دیزل طرح فروش نقدی و اقساطی فوتون تونلند S دیزل را آغاز کرده است.

به گزارش بازارخودرو، ایران خودرو دیزل قیمت مصوب فوتون تونلند S دیزل را ۸۵۸ میلیون تومان اعلام کرده است که با توجه به نوع پرداخت فروش نقدی و زمان تحویل، تخفیف ۴۰ و ۴۳ میلیون تومانی را به خریداران اعطا می کند.

موعد تحویل فروش نقدی و اقساطی این پیکاپ دیزلی مهر و آبان ۱۴۰۰ اعلام شده و باید در نظر داشت که این طرح فروش فاقد سود مشارکت است. در فروش اقساطی فوتون تونلند S دیزل حداکثر تسهیلات ۴۰۰ میلیون تومان اعلام گردیده و مشتریان می توانند از بازپرداخت ۳۶ ماهه در این طرخ فروش استفاده کنند.

مشخصات فوتون تونلند S دیزل

مدت هاست که تولید نسخه جدید فوتون تونلند بنزینی در نسخه S آغاز شده و به نوعی تولید نمونه ۲٫۴ لیتری آن متوقف گردیده است.

این خودرو در حال حاضر به پیشرانه دو لیتری توربو و GDi مجهز است که ۲۰۰ اسب بخار را با گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر تولید می کند.

این پیشرانه یکی از معروف ترین قوای محرکه طراحی شده توسط کمپانی میتسوبیشی و بورگوارنر است و به طول عمر بالا در کنار توان حرکتی مناسب در بازار جهانی شناخته می شود و در حال حاضر بر روی پیکاپ ها و شاسی بلندهای مختلفی استفاده می شود.

تولید حداکثر گشتاور در دور کمتر از ۱۵۰۰RPM از ویژگی های خوب این پیشرانه است که در کنار جعبه دنده دستی آیسین، توان حرکتی قابل توجهی را برای نسخه جدید فوتون تونلند بنزینی یا همان فوتون تونلند S فراهم می کند و سبب می شود تا این خودرو تا حد قابل توجهی فراتر از برخی رقبا در بازار حضور داشته باشد.

همچنین جعبه دنده از نوع ارتقا یافته ۵ سرعته دستی شده و کمپانی آیسین آن را طراحی نموده است. نسخه دیزلی تونلند S به پیشرانه ۲٫۸ لیتری کامینز مجهز است که ۱۷۴ اسب بخار را با گشتاور ۳۶۰ نیوتن متر تولید می کند و سیستم انتقال قدرت آن با ضرایب متفاوتی نسبت به نسخه بنزینی، بر روی آن نصب شده است.


بیشتر بخوانید:

اعلام ظرفیت فروش فوق العاده پژو پارس ایران خودرو+لیست برندگان
هفت نکته مهم درباره کابینه اقتصادی رئیسی



منبع: بازار خودرو
ارسال توییت
0