طرح جدید پیش فروش سایپا با شرایط ویژه اعلام شد+جزئیات

طرح جدید پیش فروش سایپا با شرایط ویژه اعلام شد+جزئیات
سهند جعفری زاد
2 سال پیش
1,558 بازدید
0 1
سایپا شرایط پیش فروش محصولات خود را ویژه حمایت از خانواده ایرانی اعلام کرد.

به گزارش بازارخودرو، گروه خودروسازی سایپا در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوبه مجلس شورای اسلامی، اولین پیش‌فروش یکساله محصولات خود را از پنج‌شنبه (۱۲ اسفندماه) برای مادران دارای دو فرزند و بیش‌تر آغاز می‌کند.

اولین پیش‌فروش یکساله محصولات گروه خودروسازی سایپا در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از ساعت ۸ صبح روز پنج‌شنبه ۱۲ اسفندماه به‌ مدت دو روز و به‌صورت شبانه‌روزی برای ۶ محصول به اجرا در می‌آید.

خودروهایی که در طرح یادشده عرضه می‌شود شامل شاهین G دنده ای، کوییکS، کوییکR با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی، سایناS و وانت سایپا ۱۵۱ است.

زمان تحویل این خودروها از مردادماه سال آینده آغاز خواهد شد و متقاضيان می‌توانند از طريق ساین فروش محصولات سایپا به آدرس saipa.iranecar.com در پيش‌فروش يكساله ثبت‌نام كنند.

اگر تعداد متقاضيان مشمول در اين بخشنامه بيش از ظرفيت فروش باشد، پس از برگزاري قرعه‌كشي و در صورت منتخب‌ شدن امكان ثبت‌نام نهايي و واريز وجه خودرو فراهم خواهد شد و در غير اين‌صورت براي تمامي مادران مشمول كه شرايط آنان به تایيد سازمان‌های ذيربط برسد، امكان ثبت‌نام نهايي و واريز وجه ( برای یک خودرو) ميسر می‌شود.

در این میان فهرست انتخاب‌شدگان نهايي از طريق سايت فروش اينترنتي سايپا ظرف مدت ۳ روز اعلام خواهد شد و لازم به ذکر است که متقاضيان تا زمان برگزاري قرعه‌كشي و اعلام منتخبين، هيچگونه وجهي واريز نخواهند کرد.

پس از قرعه‌كشي، منتخبان این طرح ضرورت دارد در مدت ۳ روز نسبت‌ به واريز وجه علي‌الحساب قيمت خودرو اقدام کنند.

گفتنی است در این پیش‌فروش یکساله، امکان ثبت‌نام برای مادرانی که تاریخ تولد فرزند دومشان از ۱۹ آبان‌ماه امسال به بعد است، فراهم شده است.


منبع: بازارخودرو
ارسال توییت
0