طرح جدید فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو از چهارشنبه آغاز می شود

طرح جدید فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو از چهارشنبه آغاز می شود
سهند جعفری زاد
1 سال پیش
3,462 بازدید
0 0
فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه عید نیمه شعبان از فردا آغاز می شود.

به گزارش بازارخودرو، طرح فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه عید شعبان برای سه گروه متقاضیان عادی، خودروهای فرسوده و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اجرا می‌شود.

دارا بودن حساب وکالتی برای متقاضیان عادی شرکت کننده در این طرح الزامی بوده و بر همین اساس ایران‌خودرو بانک‌های عامل ملی، ملت، صادرات، تجارت، رفاه، پاسارگاد، پارسیان و سپه را برای افتتاح و یا تکمیل موجودی حساب وکالتی معرفی کرده است. متقاضیان طرح فرسوده و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیازی به افتتاح حساب وکالتی ندارند.

بخشنامه فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه عید نیمه شعبان

به اطلاع می رساند شرکت ایران خودرو در نظر دارد به مناسبت عید سعید نیمه شعبان نسبت به فروش فوق العاده برخی از محصولات با موعد تحویل ۹۰ روزه ویژه متقاضیان عادی ، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده اقدام نماید.

متقاضیان گرامی طرح عادی می بایست در روز جاری سه شنبه ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ و پنج شنبه ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ با مراجعه به بانک های عامل که نشانی اینترنتی آن نیز در ذیل آمده است نسبت به افتتاح حساب وکالتی و تکمیل موجودی برای محصولات سواری مبلغ ۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال (یکصدو سی میلیون تومان) و خانواده هایما ۴,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال (چهارصد میلیون تومان) اقدام فرمایند.

امکان ثبت نام از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ الی جمعه مورخ ۱۹/۱۲/۱۴۰۱ در سـایت فروش اینترنتی ایران خودرو به نشانی : esale.ikco.ir فراهم خواهد بود.


سامانه وکالتی بانک های عامل


منبع: بازارخودرو
ارسال توییت
0