شوک قیمتی در بازار خودرو در راه است؟

شوک قیمتی در بازار خودرو در راه است؟
سهند جعفری زاد
2 سال پیش
1,263 بازدید
0 0
خبرهای مثبت از روند مذاکرات برجام باعث شده همه منتظر شوک قیمتی در بازار خودرو باشند و معاملات تقریبا به صفر برسد.

به گزارش بازارخودرو، در حال حاضر بازار خودرو در رکود کامل به سر می برد و بازار خرید و فروش خودرو امروز هم همانند روزهای گذشته شاهد خریدار آنچنانی نیست و اندک معاملاتی که در بازار صورت می گیرد عموماً با قیمت های توافقی و بسیار پایین تر از قیمت های اعلامی فروشندگان است.

خبرهای مثبت از مذاکرات عاملی شده تا همه به نوعی منتظر تعیین و تکلیف قیمت‌ها در بازار و نوسانات قیمت دلار باشند. در حال حاضر نه کسی خودرو می‌فروشد و نه کسی خودرو می‌خرد. قیمت‌ها نیز نسبت به هفته گذشته شاهد افزایش نیست و حتی در برخی از خودروها کاهش قیمت نیز دیده می‌شود.

 البته همچنان شکاف قیمتی در بیشتر خودروهای پرطرفدار داخلی از کارخانه تا بازار بیش از ۱۰۰ میلیون تومان است و طرح های محدود خودروسازان هم نتوانسته تغییر آنچنانی در قیمت های بازار داشته باشد. تا زمانی که تعداد خودروهای عرضه شده در فروش های فوق العاده افزایش چشمگیری نداشته باشد، نباید منتظر شوک قیمتی در بازار باشیم.

در بازار خودروهای خارجی اوضاع بدتر است و نه فروشندگان حاضر هستند از قیمت های اعلامی خود کوتاه بیایند و نه خریداران تن به قیمت های نجومی فروشندگان می دهند.

برای اطلاع از آخرین قیمت خودروهای داخلی و خارجی در بازار آزاد به بخش قیمت روز خودرو مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:

افزایش قیمت خودروهای داخلی با روش جدید


منبع: بازارخودرو
ارسال توییت
0