شلوغی عجیب و غریب مراکز تعویض پلاک در ایام کرونایی

علی ناصری
3 سال پیش
611 بازدید
0 0
شلوغی عجیب و غریب مراکز تعویض پلاک در ایام کرونایی

در ایام کرونایی و همزمان با افزایش قیمت خودرو و سیل درخواست‌ها به سمت بازار خودرو، مراکز تعویض پلاک با شلوغی و ازدحام عجیب و غریبی روبرو شده‌اند.

به گزارش بازارخودرو، پس از افزایش قیمت ارز در بازار، غلی‌رغم اجرای چند مرحله طرح فروش فوق‌العاده توسط خودروسازان، قیمت خودرو در بازار بار دیگر روند افزایشی به خود گرفته و همین امر سبب افزایش تقاضا برای خرید خودرو و به تبع ایجاد صف‌های طولانی در مراکز تعویض پلاک شده است.

از زمان شیوع ویروس کرونا در اوایل اسفند سال گذشته به تبع آن برای رعایت مسائل بهداشتی و حفظ سلامت شهروندان مقرر شد تا برای کاهش تجمع در مکان‌های عمومی، بعضی از این اماکن تعطیل شود که مراکز تعویض پلاک نیز شامل این طرح شد، بعد از گذشت تعطیلی حدودا سه ماهه مراکز تعویض پلاک با بازگشایی آن در اواسط اردیبهشت آن هم به صورت پلاک‌های زوج و فرد شاهد ازدحام جمعیت شهروندان علی الخصوص در تهران بوده‌ایم.

تمام شهروندانی که خودرو شخصی دارند حتما یکبار مسیرشان به مراکز تعویض پلاک خورده ولی امان از این روزهای کرونایی که برای یک تعویض‌پلاک باید ساعت‌ها یا حتی روزها در صف‌های طولانی منتظر ماند.

"<yoastmark

گرچه روزهای گذشته صحبت‌هایی مبنی بر راه‌اندازی طرح اینترنتی تعویض پلاک مطرح شد، اما فعلا به مرحله اجرا نرسیده و شهروندان در این ایام که کرونا سلامتی آن‌ها را تهدید می‌کند باید این ریسک را به جان بخرند و به این مکان شلوغ مراجعه کنند.

نکته عحیب اینکه افرادی که برای گرفتن پلاک خودروی‌های جدیدشان مجبورند در صف‌های طولانی از ساعات اولیه صبح (۴-۵) تا ظهر منتظر بمانند و شاید آن روز هم کارشان انجام نشود.

باید دید سرانجام این صفوف طولانی چه خواهد شد و چه تدبیری برای حل این معضل بزرگ توسط مسئولان اندیشیده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

منبع: بازارخودرو
ارسال توییت
0