شرایط فروش خودروهای مزایده ای اعلام شد

شرایط فروش خودروهای مزایده ای اعلام شد
سهند جعفری زاد
7 ماه پیش
995 بازدید
0 0
شرایط مزایده و فروش 1038 دستگاه خودروی مزایده ای توسط سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اعلام شد.

به گزارش بازارخودرو، شرایط فروش خودروهای مزایده ای اعلام شد.

سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های ذی‌ربط و به منظور اجرای دستور معاون اول رئیس جمهور در خصوص تسریع در تعیین تکلیف کالاهای متروکه در بنادر و گمرکات استان هرمزگان، برنامه‌ای جامع برای عرضه خودروها و ماشین‌آلات راهسازی در مزایده‌های سراسری و فوق‌العاده اعلام کرده است.

با توجه به این برنامه، سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تصمیم به عرضه 1038 دستگاه وسیله نقلیه شامل خودروهای سواری، خودروهای سنگین، و ماشین‌آلات راهسازی در مزایده‌های فوق‌العاده منطقه‌ای هرمزگان (مزایده 580) و مزایده الکترونیکی سراسری (مزایده 581) گرفته است.

برای اطلاع از جزئیات و شرایط مزایده‌ها، علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ 24 مهرماه به سامانه ستاد تدارکات الکترونیک دولت یا وب‌سایت سازمان اموال تملیکی دسترسی یابند. در این تاریخ، آن‌ها مجاز به بازدید از وسایل نقلیه ارائه شده و ثبت پیشنهادهای قیمتی خود در سامانه مزبور می‌باشند.

سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در اجرای این برنامه، از تمام امکانات الکترونیکی مدرن برای تسهیل فرآیند مزایده و ارتباط با علاقه‌مندان استفاده خواهد کرد. این اقدام به منظور افزایش شفافیت و رقابت در مزایده‌ها و همچنین تسریع در فرآیند عرضه و فروش کالاهاست.

منبع: بازارخودرو
ارسال توییت
0