سوناتا 2021 با چه آپشن‌های جدیدی به بازار خودرو عرضه می‌شود؟

سوناتا 2021 با چه آپشن‌های جدیدی به بازار خودرو عرضه می‌شود؟
علی ناصری
3 سال پیش
769 بازدید
0 0
آیا می‌دانید قرار است سوناتا 2021 با چه آپشن‌های جدیدی به بازار خودرو عرضه می‌شود؟ برای کسب اطلاعات جدید همراه بازار خودرو باشید.

تقریبا یکسال از زمان عرضه هیوندای مدل سوناتا ۲۰۲۰ در نیویورک می‌گذرد. شاید به جرات می توان گفت این مدل در واقع زیباترین سوناتایی بود که تاکنون عرضه شده است. با وجود تناسبات طراحی زیبای این خودرو، هیوندای تصمیم گرفته برای سال 2021 با دستکاری در برخی جزئیات، ظاهر آن را حتی بهتر از قبل کند و به جذابیت این خودرو اضافه نماید. هیوندای قصد دارد این جذابیت ظاهری را با استفاده از چرخ‌های بزرگ ‌تر در سوناتا به رخ رقیبان بکشد. 
سوناتا 2021

امکانت فنی و آپشن‌های جدید و فوق العاده سوناتا 2021

 مدل ۲۰۲۱، سوناتا SEL پلاس و لیمیتد دارای چرخ‌های ۱۹ اینچی خواهند بود. این تایرها اندازه‌ای معادل ۲۴۵/۴۰ با شعاع ۱۹ دارند و وعده‌ی عملکرد مناسب، هندلینگ پاسخگو و دوام بالا را می دهند.
رینگ‌ های جدید با تایر های پیرلی پی زیرو 245/40 R19 طبق گفته شرکت خودروسازی هیوندای، مخصوص مشتاقان رانندگی است.
هشدار خروج ایمن یک ویژگی استاندارد و جالب دیگری است که به مدل ۲۰۲۱ نسخه‌های  SEL،  SEL  پلاس و لیمیتد اضافه شده است. جالب است بدانید که این سیستم خاص با استفاده از رادارهای نظارت بر نقاط کور سوناتا، وقتی خودرو در حالت پارک دوبل قرار دارد به راننده و سرنشینان وضعیت ترافیک در خیابان را هشدار می‌دهد.
 این هشدارها به صورت صوتی و تصویری در صورت نیاز به راننده و سرنشینان ارائه می‌شوند. در واقع در خوشه ابزار این خودرو یک هشدار شنیداری و یک هشدار پاپ آپ دیده می‌شود که به سرنشینان پشتی نزدیک شدن به ترافیک را هشدار می‌دهد.

منظور از امکانات زیبایی هوشمند چیست؟

شرکت هیوندای امکانات زیبایی هوشمند را یک صفحه نمایش سرگرمی رسانه‌ای ۱۰.۲۵ اینچی و یک خوشه ابزار دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی می‌داند. البته لازم است بدانید که سیستم مسیریابی و اپل کارپلی و اندروید اوتو نیز جز امکانات زیبایی هوشمند این خودرو به شمار می‌آیند.
 از دیگر امکانات جذاب این خودرو کره‌ای می‌توان به سانروف پانورامیک، ترمز دستی الکتریکی، صندوق عقب هوشمند بدون نیاز به دست، پد شارژ بی سیم Qi برای تلفن های هوشمند، بلوتوث و همچنین گرم کن و تهویه برای صندلی های ردیف جلو اشاره کرد.
سوناتا 2021

این خودرو جذاب یعنی سوناتا 2021 از آپشن‌هایی مثل نمایشگر سر بالا و سوئیچ دیجیتالی هیوندای بهره مند است. در حقیقت این آپشن‌ها از یک اپلیکیشن اختصاصی در گوشی هوشمند استفاده می‌کند. لازم است بدانید کاربران با استفاده از یک اپلیکیشن و نصب آن روی گوشی‌های خود امکان باز کردن درب‌های اتومبیل را دارند و می‌توانند آن را روشن کنند. بدین ترتیب نیازی به داشتن سوئیچ نیست. شما می‌توانید آن را با اعضای خانواده و دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید.
شرکت خودروسازی هیوندای صندلی سر نشین کنار راننده را به در تریم Limited با تنظیم شش جهته مجهز کرده است. این شرکت خودرو سازی جهانی درصدد آن است که تنظیم ارتفاع برقی صندلی سرنشین را نیز در تریم لیمیتد هیوندای سوناتا 2021 نصب نماید.
برای مشتریان این امکان فراهم شده است تا یک جفت پیشرانه با نام Smartstream را همراه مدل جدید سوناتا جدید خریداری کنند. یکی از آن‌ها ۲.۵ لیتری MPI/GDI و دیگری ۱.۶ لیتری T-GDI توربو است.
در حقیقت هر دو به سیستم انتقال قدرت ۸ سرعته اتوماتیک مجهز هستند. مدل ۱.۶ لیتری می‌تواند ۱۸۰ اسب بخار انرژی و گشتاور ۲۶۴ نیوتن‌متر را تولید کند، اما مدل ۲.۵ لیتری قادر به تولید توان ۱۹۱ اسب بخار و گشتاور ۲۴۵ نیوتن‌متر است.

زمان عرضه و قیمت سوناتا 2021

از ماه آگوست امسال فروش هیوندای سوناتا ۲۰۲۱ آغاز می‌شود. هنوز اطلاعات دقیقی درباره تغییر قیمت این مدل جدید منتشر نشده است.
 


 
منبع: بازار خودرو
ارسال توییت
0