سومین مرحله عرضه لاماری ایما در بورس کالا

سومین مرحله عرضه لاماری ایما در بورس کالا
سهند جعفری زاد
1 سال پیش
679 بازدید
0 0
آرین‌پارس‌موتور شرایط سومین مرحله عرضه خودرو لاماری ایما در بورس را اعلام کرد.

به گزارش بازارخودرو، شرایط سومین مرحله عرضه لاماری ایما در بورس کالا اعلام شد. بر اساس این طرح، علاقه‌مندان برای شرکت در سومین مرحله عرضه کراس‌اوور لاماری ‌ایما در بورس کالا می‌توانند از روز دوشنبه مورخ 28/09/1401 تا پایان همان روز اقدام کنند. در این دوره، لاماری ایما با قیمت قبلی در بورس کالا حضور داشته و افزایش قیمتی را تجربه نکرده است.

در حال حاضر لاماری ایما با قیمت 981 میلیون‌تومان در بورس کالا عرضه خواهد شد و موعد تحویل آن 8 اسفندماه 1401 است.

در این دوره نیز مانند دوره‌های پیشین هر کد ملی تنها مجاز به‌ثبت سفارش روی یکی از کدهای عرضه‌شده در تاریخ عرضه و برای یک دستگاه خودرو است و صدور سند و شماره‌گذاری خودرو تنها به‌اسم شخص خریدار انجام خواهد شد.

خریداران ملزم به‌ایجاد و تکمیل پرونده شخصی و واریز وجه هزینه‌های ۹ درصد مالیات ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه‌ها به‌مبلغ ۲۴۷ میلیون و ۲۸۲ هزار ریال برای بیمه شخص ثالث، پلاک، مالیات و عوارض شماره‌گذاری و عوارض شهرداری هستند که باید هم‌زمان با تسویه اصل مبلغ واریز شود.

تمام هزینه‌های خرید خودرو لاماری ایما از بورس کالا باید توسط شخص خریدار و از حساب بانکی شخصی خریدار و به‌حساب شرکت آرین‌پارس‌موتور از طریق وبگاه و درگاه پرداخت الکترونیک واریز شود.

گفتنی است کراس‌اوور محبوب لاماری‌ایما از یک پیشرانه 1,5 لیتری با حداکثر قدرت 195 اسب‌بخار در 5600 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 285 نیوتون‌متر در 1500 دور در دقیقه بهره می‌برد. یک جعبه‌دنده 7 سرعته دوکلاچه (تر) WDCT نیز وظیفه انتقال نیرو به‌محور جلو این خودرو را برعهده دارد.

منبع: بازارخودرو
ارسال توییت
0