سورپرایز بهمن موتور با 3 محصول جدید

سورپرایز بهمن موتور با 3 محصول جدید
علی ناصری
2 سال پیش
558 بازدید
0 0
بهمن موتور قصد دارد تا پایان سال جاری سه محصول جدید را راهی جاده های ایران کند.

به گزارش بازارخودرو و به نقل از روابط عمومی بهمن موتور، مدیرعامل بهمن موتور از معرفی یک SUV، یک سدان و یک ون جدید از سوی این شرکت خبر داد که به زودی راهی بازار داخل می شود.

محمد ضرابیان مدیرعامل بهمن موتور با اشاره به افزایش تولید خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی گفت: تا پایان سال ۱۴۰۰ سه محصول جدید به سبد محصولات تولیدی بهمن موتور اضافه می‌شود که شامل یک SUV, یک سواری و خودروی ون باری (Cargo Van) و یک SUV در سه ماهه اول سال ۱۴۰۱ست.

قیمت های رقابتی بهمن موتور در مدل های فدلیتی و دیگنیتی در بازار یک سال اخیر ایران باعث تحسین کارشناسان شده است، اما در عرضه های جدید شاهد افزایش قیمت ها هستیم که ضرابیان آنها را به دلیل افزایش هزینه حمل قطعات از چین ارزیابی کرده است. به طوریکه می گوید: هزینه حمل یک کانتینر از مبدا بنادر اصلی چین به بنادر ایران تا قبل از این افزایش قیمت ها، حدود 3800 دلار برای کانتینر 40 فوتHQ بوده که هم اکنون به بیش از 8800 دلار افزایش یافته است، در واقع افزایش قیمت فیدلیتی فقط به دلیل بالارفتن هزینه حمل نقل بین المللی است و تغییرات این هزینه در قیمت اعلامی فعلی به ناچار لحاظ شده است.

هنوز جزئیات بیشتری از مدل های جدید بهمن موتور اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید:

شرایط پیش فروش فیدلیتی در مهرماه اعلام شد

قیمت جدید جک S۳ اعلام شد/ گران تر از بازار آزاد


منبع: بهمن موتور
ارسال توییت
0