رونمایی از سدان جدید کرمان موتور، سریع و گران

رونمایی از سدان جدید کرمان موتور، سریع و گران
سهند جعفری زاد
2 سال پیش
3,444 بازدید
0 0
رونمایی از سریع ترین سدان چینی مونتاژ داخل با امکانات و پرفورمنس قابل قبول و قیمت نجومی.

به گزارش بازارخودرو، شرکت کرمان موتور روز گذشته، طی مراسمی از سدان جدید خود با نام KMC J7 رونمایی کرد. خودرو سدان لیفت‌بک اسپرت KMC J7 با نام جهانی A5 Plus محصول زیر برند لوکس شرکت جک Sehol است. این شرکت از تکنولوژی شرکت‌های مطرحی مانند سئات و فولکس واگن در تولید خودروهای خود بهره می‌برد و همین موضوع دلیل خوبی است که این خودرو را در ردیف چینی های باکیفیت بازار به شمار آورد.

کی ام سی J7 یا Sehol A5 Plus یک خودرو چهاردر لیفت‌بک است که بر روی پلتفرم جک J7 توسعه پیدا کرده است. این خودرو با تغییرات ظاهری و فنی خود، جذابیت و قابلیت‌های بیشتری پیدا کرده است و حس و حالی اسپرت به خود گرفته است. اولین نکته قابل توجه در خودرو کی ام سی J7 استفاده از یک پیشرانه قدرتمند با گشتاور 280 نیوتن‌ متری است. کی ام سی J7 به کمک این پیشرانه و با بازدهی بالا می‌تواند در کمتر از 8 ثانیه از سرعت صفر به 100 کیلومتر دست پیدا کند و عملکرد سطح بالایی را از خود به نمایش بگذارد.

نمای ظاهری و طراحی کی ام سی J7

خودروی کی ام سی J7 دارای ظاهری اسپرت است. در نمای جلوی یک جلوپنجره چند لایه نصب شده است که در امتداد لبه های آن چراغ‌های باریک جلو قرار گرفته است. چراغ‌هایی با طراحی نازک و تیز که در زمان روشن شدن جلوه بصری خوبی ایجاد می‌کنند. در بخش کناری، خطوط سقف به سبک کوپه را می‌توانید ببینید. در قسمت عقب، خودرو به چراغ‌های با گرافیک جدید و یک اسپویلر بزرگ مجهز شده است. دو لوله اگزوز گرد در دو سمت سپرعقب تعبیه شده است. طول کی ام سی J7 4780 میلی‌متر با فاصله بین دو محور 2770 میلی‌متر است. عرض و ارتفاع خودرو به ترتیب 1820 و 1492 میلی‌متر است.

فضای داخلی کی ام سی J7

فضای داخلی کی ام سی J7 در عین ساده بودن و چهره مدرن و تکنولوژیکی دارد و در طراحی دو رنگ ساخته شده است. بر روی داشبورد خودرو یک مجموعه سرگرمی و اطلاعاتی با یک صفحه نمایش لمسی عمودی 10.4 اینچی به شکل یک تبلت بزرگ قرار گرفته و سیستم Huawei HiCar بر روی آن نصب شده است. یک سری کلید جهت دسترسی آسان‌تر به تنظیمات ضروری زیر صفحه نمایش قرار دارد. برخی از آپشن‌ها از طریق کلیدهای رو فرمان قابل کنترل هستند و همچنین گیربکس با استفاده از یک اهرم کوچک کنترل می شود. یک صفحه نمایش بزرگ و جذاب 7 اینچی با قابلیت تنظیم سه حالت گرافیکی مختلف به عنوان پشت آمپر خودرو قرار گرفته است. وجود اهرم تعویض دنده پشت فرمان و حالت‌های رانندگی اکو و اسپورت، حال و هوای اسپرت خودرو را پر رنگ تر کرده است.

امکانات فنی و آپشن های کی ام سی J7

در بخش قوای فنی خودرو کی ام سی J7 از یک موتور 1.5 لیتری مجهز به توربوشارژ با استاندارد آلایندگی یورو 6 بهره می‌برد که توان تولید حداکثر قدرت 172 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 280 نیوتن‌متر در 1800 دور در دقیقه را دارا است. توان تولیدی پیشرانه سدان جدید کرمان موتور از طریق یک جعبه دنده 6 سرعته دوکلاچه به محور جلو انتقال پیدا می‌کند. ترکیب خوب موتور و گیربکس باعث شتاب خوب این خودرو شده است. به کمک این پکیج کی ام سی J7 در قامت خودرو اسپرت ظاهر شده و می تواند در کمتر از 8 ثانیه از سرعت صفر به 100 کیلومتر برسد. برای مهار این شتاب بالا، کی ام سی J7 به ترمزهای چهارچرخ دیسکی مجهز شده است و انواع مختلفی از سیستم‌های کمکی و تعلیق مستقل مولتی‌لینک در بخش عقب، کنترل خودرو را راحت تر کرده است. با توجه به مصرف سوخت 6 لیتری در سیکل ترکیبی در هر صد کیلومتر کی ام سی J7 را می توان یک خودرو کم مصرف دانست

از مهم‌ترین امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می‌توان به سانروف سه حالته، صندوق برقی، تهویه مطبوع اتوماتیک مجهز به فیلتر تصفیه هوا، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم ورود و استارت زدن بدون کلید، ترمز پارک برقی، اتوهلد، گیربکس شیفت بای وایر، صندلی راننده با قابلیت تنظیم برقی، 6 عدد کیسه هوا، سنسور نور و باران، کروز کنترل، کلاستر دیجیتال، سیستم پایش باد تایرها، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، رینگ های 18 اینچی با فینیش سیاه مات و… اشاره کرد.

قیمت و رقبای کی ام سی J7

فروش این خودرو با قیمت حدود 1,250 میلیون تومان از روز شنبه 8 مردادماه آغاز خواهد شد، که قیمت نسبتاً بالایی محسوب می شود. در حال حاضر خودروهایی همچون فونیکس آریزو 6 پرو، مزدا 3 و سراتو سایپا را می‌توان از رقبای این خودرو جدید کرمان موتور دانست. با توجه پیشرانه قوی از نظر قدرت و توانایی‌های حرکتی کی ام سی J7 به رقبای خود برتری داشته و با ورود به بازار می‌توانند عرصه را برای رقبای خود تنگ کند.

منبع: بازارخودرو
ارسال توییت
0