سایپا فروش کوییک آر را آغاز کرد

سایپا فروش کوییک آر را آغاز کرد
علی ناصری
3 سال پیش
612 بازدید
0 0
فروش خودروی کوییک آر توسط سایپا آغاز شد و متقاضیان می‌توانند این خودرو را سفارش دهند.

به گزارش بازارخودرو، گروه خودروسازی سایپا به تازگی فروش کوییک آر را آغاز کرده است. در حال حاضر این خودرو در نسخه معمولی و پلاس در پارس خودرو تولید می شود.

کوییک آر در این مرحله فروش با پیش پرداخت ۵۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان ثبت نام می شود. در حال حاضر مشتریان می توانند با مراجعه به وبسایت سایپا مرحله پیش ثبت نام را انجام دهند و پس از قرعه کشی، در صورت برنده شدن ودیعه اولیه را پرداخت کنند.

سایپا اعلام کرده است که کوییک آر ثبت نامی در این مرحله را شهریور و مهر ۱۴۰۰ تحویل می دهد. با توجه اینکه بخشنامه فروش سایپا در قالب مشارکت در تولید تنظیم شده است، سود مشارکت ۶ درصد و سود انصراف ۳ درصد برای مشتریان در نظر گرفته شده است.

شرکت سایپا فعلا اعلام کرده است که مشتریان می توانند برای ثبت نام گروه خودروی کوییک آر اقدام کنند. چندی پیش هم قیمت نمونه ساده این خودرو افزایش پیدا کرده و به بهای ۱۰۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید. همچنین تولید نمونه فول آپشن کوییک آر دنده ای در پارس خودرو آغاز شده و فعلا این خودروساز، ۴۰ دستگاه کوییک آر پلاس را به صورت روزانه تولید می کند.

در مراسم رونمایی از کوییک آر پلاس، قائم مقام مدیرعامل سایپا اعلام کرد که حواله داران کوییک آر معمولی می توانند تا در صورت تمایل، هنگام تکمیل وجه و تحویل خودرو نسخه پلاس را انتخاب کنند. البته که هنوز سایپا قیمت مصوبی را برای نسخه پلاس کوییک آر اعلام نکرده و قرار است تا در روزهای آتی، بهای رسمی این خودرو را مشخص کند.

لازم به ذکر است که در طرح فروش جدید سایپا، کوییک دنده ای و نسخه های ساده و آپشنال وانت ۱۵۱ هم عرضه می شوند.

کوییک آر پلاس به پیشرانه ۱٫۵ لیتری تنفس طبیعی مجهز است که ۸۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده ۵ سرعته دستی نیز توان این پیشرانه را به چرخ های جلوی کوییک آر پلاس می رساند. در این خودرو امکانات ایمنی نظیر دو کیسه هوا، ترمز ABS، EBD ، BA و استاندارد حفاظت از عابر پیاده در قسمت جلو وجود دارد.

کوییک آر پلاس در بحث امکانات رفاهی ویژگی های زیر را دارد:

نمایشگر لمسی ۷ اینچی

قابلیت اتصال اینترنت و استفاده از مرورگر بر روی خودرو

رهیاب ماهواره ای

سنسور پارک و دوربین عقب

بلوتوث

کنترل سیستم صوتی از روی فرمان

سیستم تهویه دستی دیجیتال

فرمان طرح D چرمی

شیشه های دودی بخش عقب

صندلی های چرم مصنوعی

تریم داخلی قرمز-مشکی و نقره ای-مشکی

کف پایی چرم مصنوعی و کف پوش یک پارچه صندوق عقب

رینگ آلومینیومی تراش خورده

بیشتر بخوانید:

منبع: بازار خودرو
ارسال توییت
0