رونمایی از نسخه لاکچری و خاص مینی‌ ون لکسوس LM در چین/ ویدیو

علی ناصری
3 سال پیش
1,064 بازدید
0 0
ویدیو معرفی نسخه لاکچری و خاص مینی‌ون لکسوس LM که در چین عرضه خواهد شد را برای شما آماده کرده ایم.
لکسوس در نمایشگاه شانگهای ۲۰۱۹ مینی‌ون لوکسی بنام LM را برای بازار چین معرفی و فروش آن‌را در سال ۲۰۲۰ در این کشور آغاز کرد. تاکنون گران‌ترین نسخه این مینی‌ون ژاپنی نسخه‌ای هفت‌نفره با چرم فراوان، صندلی‌های خلبانی در ردیف دوم و یک صندلی نیمکتی در ردیف سوم بود که با قیمت پایه ۱.۱۶۶ میلیون یوآن معادل ۱۷۰ هزار دلار در چین عرضه می‌شود اما حالا لکسوس نسخه‌ای حتی لوکس‌تر و چهارنفره از LM را ارائه کرده که از این هم گران‌تر است.

این LM چهارنفره نسخه بسیار مجللی است که قیمت پایه آن در چین از ۱.۴۶۶ میلیون یوآن معادل ۲۱۵ هزار دلار آغاز می‌شود. لکسوس قصد دارد با این نسخه ثروتمندانی که به دنبال یک خودروی جادار هستند را جذب کند. در این مینی‌ون فوق لوکس، برای سرنشینان عقب دو صندلی بسیار راحت با تهویه و بالشتک‌های فوق‌العاده نرم در نظر گرفته شده و یک دیوارک هم کابین راننده را از قسمت سرنشینان عقب جدا می‌کند. روی این دیوارک هم یک صفحه‌نمایش بزرگ ۲۶ اینچی نصب شده است. بین صندلی‌های عقب نیز پانلی لمسی تعبیه شده که به سرنشینان امکان کنترل همهٔ ویژگی‌های خودرو را می‌دهد. در اینجا حتی یک یخچال کوچک با فضای کافی برای دو بطری نوشیدنی هم وجود دارد.

در حال حاضر در وب‌سایت چینی لکسوس نسخه چهارنفره و فوق لوکس این مینی‌ون فقط در مدل LM300h قابل خریداری است. این مدل به یک پیشرانهٔ ۲.۵ لیتری چهار سیلندر هیبریدی با قدرت کلی ۱۶۱ اسب بخار به همراه گیربکس CVT و سامانهٔ چهارچرخ محرک مجهز است. لکسوس LM اساسا نسخه ری‌بج شده تویوتا آلفارد است که نمای بیرونی کمی متفاوت و کابین لوکس‌تری دارد. البته خود آلفارد هم در چین مینی‌ون گرانی است زیرا قیمت پایه آن از ۸۱۹ هزار یوآن معادل ۱۲۰ هزار دلار شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید:
منبع: بازار خودرو
ارسال توییت
0