رونمایی از سدان جدید Kmc J7 در مردادماه 1401

رونمایی از سدان جدید Kmc J7 در مردادماه 1401
سهند جعفری زاد
2 سال پیش
1,085 بازدید
0 0
سه شنبه هفته جاری، ۴ مرداد ۱۴۰۱، کرمان موتور از سدان جدید KMC J7 رونمایی می کند. KMC J7 می تواند صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در کمتر از ۸ ثانیه ثبت کند.

به تازگی خبر رسید که کرمان خودرو تولید آزمایشی J7 را آغاز کرده است. در پاییز سال گذشته نیز، معاون فروش و بازاریابی کرمان موتور اعلام کرده بود که سدان جدید جک J7 توسط این شرکت تولید و در سال ۱۴۰۱ در بازار کشور عرضه می شود. در سال 1400، اولین نمونه از این خودرو برای انجام آزمایش‌های فنی و مراحل بازاریابی به ایران وارد شد. در حال حاضر براساس تصاویر به دست آمده شرکت کرمان موتور در نظر دارد این سدان جدید را با نام KMC J7 به بازار کشورارائه کند. ظاهراً کرمان موتور برنامه ای برای عرضه یک سدان فست بک و اسپرت دارد. از این رو نباید منتظر یک نسخه معمولی جک J7 بود. طبق تصاویربه دست آمده، نشان جدیدی هم بر روی این سدان نصب شده که نشان دهنده تفاوت سدان فست بک KMC است.

Sehol A5 Plus در نمایشگاه خودرو 2021 شانگهای، فروش خود را در آگوست 2021 آغاز کرد و به بازار ایران معرفی شد. جک در سال ۲۰۱۸ با همکاری فولکس‌واگن، برندی با عنوان Sehol را تأسیس کرد. جک، تمام سدان‌ها و کراس‌اوورهای خود را با برند سیهائو معرفی کرده است. جک A5 هم از سال ۲۰۲۰ به بعد با عنوان سیهائو A5 به بازارعرضه شد. نسخه فیس‌لیفت این خودرو هم در نمایشگاه شانگهای ۲۰۲۱ با نام سیهائو A5 پلاس معرفی شد.

مشخصات سدان فست بک J7 کرمان موتور

سدان KMC J7 به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو TGDi مجهز است که ۱۸۴ اسب بخار را با گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر تولید می کند. همچنین جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک دو کلاچه (WDCT) توان را به چرخ های J7 منتقل می کند و می تواند در شرایط ایده آل، شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت را در کمتر از ۸ ثانیه ثبت کند.

امکانات KMC J7 کرمان موتور

KMC J7 به امکاناتی مانند صندلی های برقی جلو، پشتی یک پارچه و اسپرت صندلی های جلو، سانروف، نمایشگر لمسی، تهویه اتوماتیک، دوربین ۳۶۰ درجه، فرمان کمکی برقی، جلو آمپر دیجیتال، ترمز پارک برقی و اتوهلد، فناوری LED چراغ ها و… مجهز است و احتمال دارد که این سدان فست بک با قیمتی بیش از یک میلیارد تومان به بازار بیاید. شنیده ها حاکی از آن است که KMC J7 کرمان موتور در تابستان ۱۴۰۱ رونمایی می شود.

منبع: بازار خودرو
ارسال توییت
0