خودروهای دپو شده در گمرک به مزایده گذاشته می شود

خودروهای دپو شده در گمرک به مزایده گذاشته می شود
بازار خودرو
3 سال پیش
1,728 بازدید
0 1
موضوع ترخیص خودروهای رسوبی گمرک، در کمیسیون اقتصادی هیات دولت مطرح شده است.

به گزارش بازارخودرو، طبق اعلام مسئولان سازمان اموال تملیکی در صورت موافقت نهایی هیات دولت، تعیین تکلیف خودروهای وارداتی رسوبی در گمرک در دستور کار قرار می گیرد، که در اهم آن خودروهای زیر ۲۵۰۰ سی‌سی به شرط فروش در داخل و بالای ۲۵۰۰ سی‌سی به شرط تردد در مناطق آزاد به مزایده گذاشته خواهد شد.

طبق اعلام میرمعینی - معاون بهره‌وری و فروش سازمان اموال تملیکی - موضوع ترخیص خودروهای رسوبی گمرک، در کمیسیون اقتصادی هیات دولت مطرح و با تصویب نهایی گزینه های در نظر گرفته شده، تمامی خودروهای مانده در گمرک که شرایط لازم را داشته باشند تعیین تکلیف خواهند شد.

این مقام مسئول در سازمان اموال تملیکی در رابطه با جزئیات مصوبه مربوطه گفت که بخشی از خودروها که زیر ۲۵۰۰ سی سی هستند، به شرط فروش در داخل کشور واگذار خواهند شد.

میرمعینی در مورد خودروهای ممنوع الورود نیز یادآور شد که در مورد خودروهای لوکس و بالای ۲۵۰۰ سی سی به شرط تردد و ورود به مناطق آزاد به مزایده گذاشته می شوند.

همچنین در مورد خودروهای آمریکایی و فاقد نمایندگی نیز امحای فنی در نظر گرفته شده. و تعدادی خودرو هم برای اورژانس و ناجا به جهت تکمیل ناوگان خدمت رسانی در نظر گرفته شده است.

به گفته این مقام مسئول در سازمان اموال تملیکی، هر زمان که هیات دولت پیشنهادات مطرح شده را مصوب کند، مراتب تعیین تکلیف آنها در دستور کار دستگاه‌های مربوطه از جمله سازمان تملیکی قرار گرفته و برای فروش مزایده ای این خودروها اقدام خواهد کرد.

شایان ذکر است در بین خودروهای دپو شده که قرار است به مزایده گذاشته شوند، انواع بنز، بی ام دبلیو، لکسوس، پورشه و تویوتا دیده می شود.

منبع: بازار خودرو
ارسال توییت
0