حضور خودروسازان مطرح به همراه جدیدترین محصولاتشان در نمایشگاه بین المللی خودروی مشهد

حضور خودروسازان مطرح به همراه جدیدترین محصولاتشان در نمایشگاه بین المللی خودروی مشهد
سهند جعفری زاد
2 سال پیش
985 بازدید
0 1
نمایشگاه بین­ المللی مشهد به عنوان یکی از معتبرترین نمایشگاه­های خودرویی کشور، میزبان خودروسازان مطرح و جدیدترین محصولات آنها در بازار ایران خواهد بود.


به گزارش بازارخودرو بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی خودروی مشهد قرار است با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از روز نهم شهریوماه امسال پذیرای خودروسازان و واردکنندگان کشور باشد.

استان خراسان رضوی به عنوان یکی از استان‌های دارای اولین سایت تولیدی خودرو می‌باشد که هر سه مرحله اصلی تولید یک خودرو را یک جا امکان‌ پذیر کرده است.

این استان همچنین دارای استعدادها و ظرفیت های بالا در تولید قطعات خودرو است به همین دلیل به عنوان یکی از بزرگ‌ترین قطب‌های قطعه سازی ایران نقش بسزایی در تولید خودرو دارد.

تجمیع بخش بزرگی از زنجیره تامین و تولید خودرو در خراسان رضوی، نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد را به یکی مهم‌ترین رویدادهای خودرویی کشور در سال‌های اخیر تبدیل کرده است.


یکی از شرکت های حاضر در نمایشگاه، شرکت مدیران خودرو است که با برندهای فونیکس و ام وی ام در نمایشگاه مشهد حضور خواهد داشت.

شرکت مدیران خودرو نیز با نمایش جدیدترین و پیشرفته‌ترین محصولات خود در قالب «فونیکس» به‌عنوان برند لوکس محصولات این شرکت و همچنین برند «ام وی ام» که شامل محصولات به ­روز و جوان­پسند این شرکت می­شود در این نمایشگاه حضوری گسترده خواهد داشت. نمایندگان رسمی مدیران خودرو در مشهد نیز با حضور در غرفه مربوط به این شرکت، پاسخگوی سوالات بازدیدکنندگان محترم خواهند بود. شایان ذکر است این نمایشگاه از تاریخ 9 الی 12 شهریور ماه برگزار خواهد شد.

شرکت مدیران خودرو با خودروهای Tiggo 8 Pro، Tiggo 7 Pro و Arrizo 6 Pro از برند فونیکس و X55 Pro، Arrizo 5 Turbo و X22 Pro Turbo از برند ام‌وی‌ام در نمایشگاه حاضر خواهد بود.


بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد در روزهای ۹ تا ۱۲ شهریورماه جاری و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ شب پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان در محل دائمی نمایشگاه های شهر مقدس مشهد خواهد بود.

منبع: بازارخودرو
ارسال توییت
0